|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StreikenDu skal vel minimum gå opp 7000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: StreikenOpp 25000 da hvis dette stemmer. Lurer på hvor mye av det som forsvinner i ekstra skatt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Streiken
Jeg gjør nok ikke det siden jeg bytter jobb og jeg i den forrige jobben tjente 371000 som pedagogisk leder, mens jeg tror at her i kommunen ligger det på 361000. Kan jo selvsagt håpe på at de lokale forhandlingene blir bra.
![]() |
#185 |
Øyboer
![]() Sv: StreikenJeg gikk ned ganske kraftig når jeg gikk fra privat til kommunal og. I den private barnehagen som sliter med å holde på pedagogene fikk jeg 4års annsinitet og begynte på 343000 rett fra høyskolen. Når jeg gikk over i kommunal 4mnd etterpå gikk jeg ned til 334000. Angrer ikke et sekund da |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Protonterapeut
|
Du vet at det er mange førskolelærere i Fagforbundet, blant annet?
![]() |
#187 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan har det gått med førskolelærere som er med i Fagforbundet da, vet du det?
![]() |
#188 |
Tittel og tittel....
|
Jeg er i tenkeboksen når det gjelder akkurat det, og har snakket med hovedtilligsvalgt her ang et bytte. Jeg får vel ikke akkurat mere lønn vil jeg tro, de følger jo samme tariffen som utdanningsforbundet vil jeg tro? Men det kan vel være andre fordeler jeg ikke vet om, så skal sjekke nærmere.
![]() |
#189 |
Fola Blakken
|
De får akkurat samme lønnsstige som de som er med i en hvilken som helst annen organisasjon.
![]() |
![]() |
|
|