Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rett og slett kaffikoppar treng eg!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-10, 14:41   #41
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett og slett kaffikoppar treng eg!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Som noen andre nevnte så er Iittala Teema akkurat likt Mummikoppene, men er ensfargete. Finnes som kaffekopp, 0,22 L (de er perfekte kaffekopper) og som krus i størrelsene 0,3 og 0,4 L. Jeg har kjøpt fra www.glassoginterior.no og er veldig fornøyd med servicen der. Bildet er av 0,3 kruset, for da ser man best utseendet på selve koppen.

Disse har jeg også. Er veldig glad i dem.

Kan anbefale Ittala outlet dersom du skal mot Sverige - der selges den type kopper rimelig.

Gammel 11-06-10, 14:43   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har like kopper som Esme. Da vet jeg at jeg har gjort et godt valg, for Esme har sikkert hatt en temmelig scientific approach.

Jeg er ganske fornøyd med at jeg valgte å ha dem i forskjellige farger, det samme i servicet. Det blir ganske fresht på et trøtt frokostbord. :hæppimøffin:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 15:03   #43
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Til mine gjester går det helt fint.

Mine og!

Ellers har vi et Höganäs-servise til hverdags, hvor det hører med små kaffekopper, 2 dl-størrelse, og de kommer i mange farger:

Pen-serviset vårt har både espresso- og mokka-kopper, som passer helt perfekt til hhv espresso og lungo.

Veronal: Kalibreringen påvirker jo styrken på kaffen, jeg hadde ikke gjort det bare for å få kaffen til å passe i kaffekoppen..?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 15:45   #44
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Vi har club-koppene fra hôganâs (svenske)
Også har vi to mummikopper.
Club-koppene er på samme størrelsen som mummi.

Gammel 11-06-10, 16:04   #45
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Edme, egentlig krus, men ikke store, helt perfekte.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 17:08   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Du har ikke Søstrene Grene i nærheten? De har noen kopper som likner Iittala Teema, i mange forskjellige spreke farger (hvite inni). De koster hele 8 kr koppen!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 17:14   #47
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange fine kopper her. Vi bruker også mye Mummi til hverdags. I tillegg har vi disse til den nette sum av 9,- koppen på Ikea:

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 18:02   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har 6 Mummikopper. Det er de jeg bruker mest til Nespressokaffen.

Ellers har jeg disse:

Desse passe godt til Lungo altså? Da lede dei? Pris og sånn?

Gammel 11-06-10, 18:07   #49
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Vi har club-koppene fra hôganâs (svenske)
Også har vi to mummikopper.
Club-koppene er på samme størrelsen som mummi.

Vi har også club-koppane frå Höganäs. Dei er ok, men det eg misliker er at dei er ikkje glatte under. Det gjer at dersom ein kjem borti dei, så veltar dei i staden for å bli skyvd bort litt. Vi søler og søler... Burde vel hatt eit fat under ja, men eg trur ikkje dei der trefata som er laga til dei vanlige koppane frå Höganäs passar til Club.

Club: http://www.hoganaskeramik.se/web/hog...ggar_club_mugg

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.