Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruk av epilator

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 16:17   #21
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av epilator

Takk.

Jeg ser at jåleforumet ikke er det jeg besøker oftest.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:00   #22
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er dere spenna gærne?? Under armene??!! *VRÆL*
Jeg bruker den på legger og lår og bikinilinje, det får jammen holde...

Gammel 10-06-10, 19:01   #23
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

OK, nå har jeg kjøpt meg Braun SilkEpil. Spennende om jeg overlever. Satser på å starte med bare leggene, ja.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:52   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg epilerer bare på leggene og må drikke meg til mot hver gang. Nå er jeg gravid og langhåret. Munkholm dugde nemlig ikke ...

Gammel 10-06-10, 20:06   #25
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg epilerer bare på leggene og må drikke meg til mot hver gang. Nå er jeg gravid og langhåret. Munkholm dugde nemlig ikke ...

Jeg har en nesten ubrukt epilator liggende på badet, for etter å ha prøvd to ganger så feiget jeg ut. : pyse:

Jeg synes det er dritvondt og ville ikke funnet på (i halvsvima) og epilert bikinilinjen eller armhulene. Auuuu!

Gammel 10-06-10, 20:12   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser ikke poenget. Høvel virker fin-fint for meg - og vondt gjør det heller ikke.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 21:17   #27
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har en nesten ubrukt epilator liggende på badet, for etter å ha prøvd to ganger så feiget jeg ut. : pyse:

Det er verst de første gangene, etterhvert blir hårene såpass mye tynnere at det knapt gjør vondt. Det er hvertfall min erfaring.

Fniser litt av fylle-epileringa til Fluke.

Gammel 10-06-10, 21:34   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er verst de første gangene, etterhvert blir hårene såpass mye tynnere at det knapt gjør vondt. Det er hvertfall min erfaring.

Fniser litt av fylle-epileringa til Fluke.

Jeg får gro hår fram til lørdag slik at jeg forsøke etter en flaske cava.

Gammel 11-06-10, 09:48   #29
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

OK, nå har jeg kjøpt meg Braun SilkEpil. Spennende om jeg overlever. Satser på å starte med bare leggene, ja.

Første gangen jeg prøvde var det DRITvondt. Men etter det blir det noe helt annet.

Gammel 11-06-10, 10:55   #30
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker det knapt, men jeg har årelang erfaring....
Men klarer ikke annet enn leggene altså. Prøvde under armen, men AU!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:50   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Greia må vel vere at man kjøper isposer eller is-spray(om det finst enda) hos sporten, og iser-ned før man epilerer...............

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:51   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller kanskje embla-krem...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 19:03   #33
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Jeg har epilert leggene i dag og overlevd.
Må nok ta en runde på søndag eller mandag også, for noen av hårene var for korte. Prøvde meg på bikinilinjen også, men da må jeg nok ha et par paraplydrinker først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.