Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvordan lukker du BH?
Jeg lukker den foran og vrir den riktig etterpå 88 53,99%
Jeg lukker den bak 68 41,72%
Jeg lukker den, og trer den ferdigkneppet over hodet 3 1,84%
Jeg gjør det ikke på noen av måtene over - spesifiserer i tråden 2 1,23%
Dustepoll deluxe 2 1,23%
Deltakere: 163. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 15:37   #81
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Spinoff av "Åpner du BH med en eller to hender"?

Altså, har man riktig størrelse i BH så må man jo nesten kneppe bak. Får man til å kneppe foran og vri rundt er den jo for stor. Eller så risikerer man brannskader og skrapesyke.

Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:46   #82
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Som en av de tre maa jeg nesten spörre tilbake. Hvorfor i all verden skulle ikke det vaert mulig. Det skjönner jeg ikke.

La meg bare si det slik, at enten har vi svært forskjellig anatomi, ellers er ikke BH-en din særlig stram rundt. Ellers må du jo få veldig vondt når du tar den på.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 16:11   #83
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Altså, har man riktig størrelse i BH så må man jo nesten kneppe bak. Får man til å kneppe foran og vri rundt er den jo for stor. Eller så risikerer man brannskader og skrapesyke.

Jeg har en sports-bh som sitter veldig stramt. Den klarte jeg IKKE å feste bak. Jeg tror kombinasjonen og tjukk kropp og korte armer gjorde det kul umulig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:50   #84
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg får det til selv med den bh-en som er så trang rund at jeg får pusteproblemer i løpet av dagen. Jeg er jo smalere rundt midjen enn under puppene, så den vris da rundt magen lett som bare det før den "løftes" opp og på plass. Skraper ikke en plass.

Gammel 12-06-10, 23:02   #85
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Svarte lukker den bak. Hekter den med utsiden mot huden og vipper den opp etterpå.

Sånn gjør jeg også.

Gammel 12-06-10, 23:27   #86
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

La meg bare si det slik, at enten har vi svært forskjellig anatomi, ellers er ikke BH-en din særlig stram rundt. Ellers må du jo få veldig vondt når du tar den på.

Min er stram nok den. Det sier i alle fall damene i BH-butikkene. Men jeg har den ikke saa stramt at jeg faar "valker" paa ryggen. Det synes jeg er grusomt stygt, nemlig. Jeg har str. 70C eller noen ganger 75 B.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 10:16   #87
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Min er stram nok den. Det sier i alle fall damene i BH-butikkene. Men jeg har den ikke saa stramt at jeg faar "valker" paa ryggen. Det synes jeg er grusomt stygt, nemlig. Jeg har str. 70C eller noen ganger 75 B.

Jeg har heller ikke ryggvalker. Men den sitter så stramt at den sitter av seg selv uten stroppene. Jeg hadde uansett ikke hatt sjans i havet til å få den over skuldrene, langt mindre over puppene. Jeg har str 65 rundt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 14:27   #88
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lukker den bak

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 14:29   #89
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har alltid hektet den bak, og aldri kommet på tanken om å gjøre det på noen annen måte. (Det er altså ikke fordi det ser penere eller mer elegant ut. )

Gammel 14-06-10, 09:50   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er ikke puppene dine større enn BH-ens omkrets? Herremin, så vondt jeg hadde fått hvis jeg skulle gjort som deg.

Polyannas variant klarer jeg selvsagt, jeg er også smalest i midjen. Men nå klarer jeg det også på ordentlig måte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 20:01   #91
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men er ikke puppene dine større enn BH-ens omkrets? Herremin, så vondt jeg hadde fått hvis jeg skulle gjort som deg.

Polyannas variant klarer jeg selvsagt, jeg er også smalest i midjen. Men nå klarer jeg det også på ordentlig måte.

Puppene er selvsagt större enn BH-ens omkrets men puppene er jo bevegelige og myke og BH-en töyelig (jeg kan dra den ut et stykke selv om jeg har den paa, nettopp fordi jeg ikke tar den paa saa stramt at jeg faar noen slags "valker", bare saa stramt at den sitter saann at den er helt inntil kroppen hele veien rundt, inkl. mellom puppene), og jeg tror at jeg tar den over saann en side etter den andre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 20:06   #92
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg lukker den bak.

Gammel 14-06-10, 21:09   #93
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lukker den bak nå når jeg er blitt litt dreven med årene ........I min spede bh debut , gjorde jeg det slik jeg så min mor gjorde det hun tok den på fremme først og vridde!

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:49   #94
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har alltid lukket den bak.

Gammel 14-06-10, 22:13   #95
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det de (vi) drevne som lukker bak, altså?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 09:48   #96
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kneppe foran med stroppene ned, vrir rundt vende opp! Absolutt ikkje anbefalt frå damene på LaLina.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.