Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinier fra ellos?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-10, 23:00   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bikinier fra ellos?

Finst det noen brukbare bikinier på ellos for en med ikke altfor stort frontparti.... og jeg vil heller ikke ha mini-bikini-truse!

Noen?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 00:28   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikinier fra ellos?

Ingen som har kikket på nettet eller prøvt/kjøpt bikini fra Ellos?

Gammel 12-06-10, 10:05   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Foresten: Det er mange ganske bra tilbud på ellos nå, også på bikinier

Gammel 12-06-10, 21:17   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt bikini og badedrakt fra Ellos nå, og er veldig spent på hvordan de er.

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...oductId=244920

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...oductId=215593

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...oductId=215583

Gammel 12-06-10, 23:17   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat fått denne.

Gammel 13-06-10, 00:40   #6
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte bikini fra Ellos for ett par år siden.Trusen var bra, men man kunne ikke stramme stroppene i bikinitoppen! Stroppene var altfor lange til meg, så jeg sendte bikinien tilbake. Skjønner ikke at de lager slike bikinier uten strammemuligheter?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:11   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ikke stramme stroppene???

Har kikket på noen, sender bestillingen i morgen. Har sett på den stripete i mørkeblå eller turkise og hvitt , og den med små prikker/polkadotter i gult eller sort..... Men vet ikke ennå. Muligens jeg bare bestiller en haug og retunerer..

Sist redigert av ItsOnlyMe : 13-06-10 kl 01:23.
Gammel 13-06-10, 01:12   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg har akkurat fått denne.

Hvordan er str på denne? kan ikke huske å ha sett den.... *må inn og kikke på ellos igjen*

Gammel 13-06-10, 12:49   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er vel ganske så normal, heller litt stor. Cupen er litt liten, men det er løse innlegg. Den fåes også som ensfarget, men den skal passe til et skjørt jeg har og da er det lettere med mønster(selv om jeg ikke er glad i mønster, men ...)

Gammel 13-06-10, 21:24   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ok. Takker for svar.

Endte opp med å bestille et helt lass med ulike modeller og str + noen sandaler og div annet på tilbud..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.