Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 10:24   #21
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Atter en gang innser jeg at jeg ikke klarer å holde orden på "kven som har trakt og kven som har tut" her inne

Jeg klarer ikke å få inn i hodet om Torsk har trakt eller tut og AC.... i det store og hele så trenger en jo ikke vite kven som har trakt og kven som har tut... jeg tror jeg foreslo en gang et lite forum for dei med tut...men de var kanskje ikke så interessert.

Hvordan er det å være mann her inne? Blir det vel mye dameprat eller? Vi løser jo verdensproblemer her inne også da

Velkommen hit igjen Elias. Koselig å se deg igjen.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:24   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og mrc bidrar på bil og dataforumet iblant.

Er veldig overrasket over at han holder seg der. Nååt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:40   #23
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og mrc, Didjeridust og Mauser er alle mer produktive enn Ulvefar (som var mer produktiv enn jeg har lagt merke til, han som liksom drev og disputerte og greier!).

Ja, jeg synes det var ille nok med 38 innlegg, jeg! Han er ute og leker med byllepestbakterier noen uker nå og så er det ferie, så han er neppe noe særlig her inne igjen før i august.

Gammel 14-06-10, 10:47   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fargo ramlet av lasset når den interessante aktiviteten flyttet inn i bloggene.

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:53   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hvordan er det å være mann her inne? Blir det vel mye dameprat eller?

Holder man seg unna Jåle-, Barsel- og Graviditetsforumet så syns ikke jeg det er så ille.

Ellers så tror jeg det er som å være i mindretall kjønnsmessig andre steder, uavhengig om det er som mann blant overvekt av kvinner eller kvinne blant overvekt av menn: Enkelte ting blir lagt merke til, tolket eller vektlagt på en annen måte når man sier det enn om noen fra majoriteten hadde sagt det, og man tenker for det meste ikke så mye over det at man er i minoritet bortsett fra når det kommer smådrypp som viser at man ikke helt er regnet med.

Hm, nå høres det nesten ut som om jeg mistrives. Jeg gjør absolutt ikke det, altså, jeg har tross alt 104 innlegg på 30 dager i en periode hvor jeg er skikkelig lei av alt i hele verden.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:56   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du lei av alt i hele verden? Kanskje du burde starte en tråd om DET?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:57   #27
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det må være greit å være her, uavhengig av kjønn?
Er det forresten noen som er her med damenick, men som er menn? Det får vi kanskje aldri vite...
Jeg tenker på at jeg selv er med på et dataforum, men med et mandig nick, fordi det forumet er mannsdominert og jeg ønsker ikke noen oppmerksomhet fordi jeg er dame. Jeg vil bare diskutere som macbruker, og ferdig med det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:19   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, jeg kan bare konstatere at ihht fiskestandard så er ikke han jeg bor sammen med mann jeg.

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:21   #29
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er noen harde tall med antall innlegg postet siste 30 dager for de mennene jeg kom på i farten. Blir litt feil siden poster på Skravleforum ikke telles med:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ja, jeg kan bare konstatere at ihht fiskestandard så er ikke han jeg bor sammen med mann jeg.

Du kan bare ikke lese, smilefjes. Har uthevet for deg nå.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:23   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chiffre er også her.

Gammel 14-06-10, 11:25   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Er veldig overrasket over at han holder seg der. Nååt.

nei, selv om jeg ikke har møtt han, så føler jeg jo at jeg kjenner han litt også - og jeg blir liksom overrasket om han ikke svarer i en biltråd altså.

Gammel 14-06-10, 11:27   #32
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er det å være mann her inne? Blir det vel mye dameprat eller? Vi løser jo verdensproblemer her inne også da

Litt enkel, manuell filtrering med utgangspunkt i namn på trådane og ikkje minst kva underforum dei ligg i gjer at det er passe mengd med interessante trådar å fylgja med på for min del.
Tivst godt her, eg.

Gammel 14-06-10, 11:33   #33
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Hvilken interessant aktivitet er det som har flyttet inn i bloggene? Her har jeg visst gått glipp av noe.

Ellers er jeg her sånn av og til når tiden tillater det. Synes FP er et ålreit forum. Riktignok blir det mye drama i enkelte tråder, men de trenger man ikke lese. Og i enkelte andre tråder føler man seg som om man fulgte etter damene på do og tyvlytter mens de skravler. Utover det vil jeg si det er ålreit å være mann her. Og så har jeg muligheten til å stalke kona mi online.

Jeg for min del er meg selv overalt jeg ferdes. Bortsett fra at jeg hadde en periode jeg spilte Guild Wars med jenteavatar, men det var mest fordi jenteavatarene var veldig pene og gutteavatarene så ut som om de var sparket ut av nærmeste lugubre treningsstudio på grunn av overdreven bruk av anabole steroider. Jeg skulle tross alt stirre på denne karakteren noen titalls timer.

Til mitt forsvar utstyrte jeg henne med hår, utseende og navn tilpasset min kone. Og alle i guildet mitt visste hvem jeg egentlig var. (Med det håper jeg å slippe sofaen i natt).

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:34   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holder man seg unna Jåle-, Barsel- og Graviditetsforumet så syns ikke jeg det er så ille.

Som jeg skulle sagt det selv.

Jeg synes heller ikke det er så overveldende mye "dameprat" her. Eller, det er jo veldig mye sånt, det er ikke det - men det er såpass mye trafikk på forumet til sammen at man kan bruke nesten ubegrenset tid selv om man filtrerer hardt. Jeg leser og bidrar i de trådene jeg synes er interessante, og forholdsvis få av dem er veldig damete - kultur, språk, politikk, økonomi, etikk og moral, reising, fotografering og matlaging, for eksempel. Og barneoppdragelse er det jo også mye mer interessant å snakke om med folk (av begge kjønn) som ikke føler at dette er noe utelukkende mødre har noe med å gjøre.

Gammel 14-06-10, 11:59   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Riktignok blir det mye drama i enkelte tråder, men de trenger man ikke lese. Og i enkelte andre tråder føler man seg som om man fulgte etter damene på do og tyvlytter mens de skravler.

Det er jo det som gjør det festlig å være her.

Gammel 14-06-10, 12:05   #36
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Litt enkel, manuell filtrering med utgangspunkt i namn på trådane og ikkje minst kva underforum dei ligg i gjer at det er passe mengd med interessante trådar å fylgja med på for min del.

Jeg kan opplyse om at denne filtreringen skjer uavhengig av kjønn. :sjelden å se i jåleforum etc:

Gammel 14-06-10, 12:56   #37
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Til å være et forum med 99,9% kvinner så er det overraskende lite av det jeg definerer som dameprat (med unntak av ovennevnte underforum da). Men dere er _veldig_ flinke til å bruke smileys. I overkant flinke.

(*edit*) Der fant jeg jammen ut at det var en grense på antall smileys og ja. Man lærer så lenge man lever.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 12:57   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Til å være et forum med 99,9% kvinner så er det overraskende lite av det jeg definerer som dameprat (med unntak av ovennevnte underforum da). Men dere er _veldig_ flinke til å bruke smileys. I overkant flinke.

Åh, takk.

Gammel 14-06-10, 13:00   #39
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Driv då og skriv svar innimellom, meiner eg å ha merka...

Skulle nå til å si at du var aktiv.

Gammel 14-06-10, 14:18   #40
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juste er en sjarmis, altså.

Emneord
menn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.