|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-):grøss: og atter :grøss:
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Ser rundt meg og konstaterer at jeg ser gulvet mitt, ergo jeg har det ryddigere enn denne personen.
![]() |
#23 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Den doen .....hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Synes dette var litt trist jeg. Må jo ligge en trist skjebne bak noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)
Det er sjeldent at barnefamilier har det sånn, men hos eldre mennesker er det ikke så sjeldent faktisk, det vet alle som har jobber som gjør at man må inn i boligen til folk. Jeg innbiller meg at de har vennet seg gradvis til å ha det rotete og så blir det litt verre for hvert år.
![]() |
#26 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Det ligger ganske close til DMMH (førskolelærerutdanningen i Trondheim), kanskje en kommende pedagog som har bodd der?
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Dette gav meg ikke "trist skjebne" assosiasjoner. Jeg har vært inne i mange hjem og dette fremstår som noe jeg ikke ville bli sjokkert over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Mitt inntrykk er at det også er mange studenter som har det så rotete. De er på skolen, med venner, på lesesalen, på trening og vier veldig lite tid til renhold på egen hybel. Og kjenner ungdommer som har det minst like ille som det der. At folk roter er en ting. Men at en megler vil legge ut slike bilder... Det hadde jeg bare ikke gjort. Da hadde jeg før leid inn noen til å rydde. Begriper heller ikke at selger vil det. Han/hun burde bedt leietaker flytte først og så selge. Se for deg at det skal komme masse mennesker på visning i et slik hjem da. Jeg ville for å være ærlig gitt blanke f i å rydde hvis boligen jeg bodde i ble solgt over hodet på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Pessimistisk Optimist.
Enig med deg. Jeg syns det ser ut som vedkommende har et visst system i rotet sitt. Antagelig er det flere som bor sammen. Dette er bare generelt uryddig for mine øyne. Og med umiddelbar nærhet til flere høyskoler vil jeg anta det bebos av studenter. Og fra min egen tid på videregående og også studietid har jeg en viss erindring om mødre som især til gutta kom hjem på rydding og vasking hver vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Studenter må jo ha plass i sofaen og på stuebordet til å feste og ta noen øl før byturen. Stemmer må eldre menneske, men mindre behov for orden. Helt virkelig ille er det tross alt ikke.
![]() |
#32 |
Pessimistisk Optimist.
Hehe..ja skulle ikke forundre meg. Var innom en av mine egne studenter for en stund siden, og ble mildest talt forbauset.... der bodde de også flere, og det hersket for å si det mildt kaos. Og var heller ikke veldig rent. Men du verden for en trivelig gjeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Ikke fristende å gå inn der for visning en gang.
![]() |
#34 |
superbruker
|
Har sett mange verre steder enn det der. Når man jobber i hjemmesykepleien, som jeg gjør, ser man mange skjebner. Jeg tror at det ofte er en kombinasjon av fysisk og psykisk sykdom og personlighet som gjør at det kan bli sånn.
![]() |
#35 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags studenter er du øvingslærer for, siden du er hjemme hos de?
![]() |
#36 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Førskolelærerstudenter som låner bøker hos meg, og som jeg av og til vil ha tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Pessimistisk Optimist.
Var på visning på en annen leilighet for en stund siden. Den var ikke pusset opp de siste femti årene, hadde et bad hvor dusjen hang over vasken, og ikke eget toalett i leiligheten. Prisantydning var 1100000,- og den ble solgt for 1600000,-. 50 kvadrat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Epikur
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Får ikke noen trist-skjebne eler hoarder-assosiasjoner her, altså. Dere ville fått sjokk om dere så hvordan folk som virkelig sliter har det. Her er det bare ikke styling, etter dagens lime-i-en-bolle-bare-rene-flater-krav. Jeg synes ikke det ser skittent ut, og det er ikke komplett kaos med hundebæsj, ødelagte duppedingser, papirer og mat om hverandre.
![]() |
#39 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)*fniser litt av tanken på om krogsveen har tatt oppdraget. Da har jo "finn limen" faktisk vært en utfordring.
![]() |
#40 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Blir ikke helt overrasket om dette er en kommunal leilighet. Trondheim Kommune kvitter seg for tiden med sentrumsnære leiligheter for å tjene noen kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|