|
|
#1 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BH-størrelserJeg vet det har vært en del tråder om bh-størrelser her inne før. Det jeg har lagt merke til, er at veldig mange av dere som har vært og fått målt bh-størrelsen i undertøysbutikker ender med mye mindre str. i omkrets enn dere hadde fra før. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: BH-størrelserDu skal i hvertfall velge en som sitter stramt på det ytterste hakket når den er ny.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: BH-størrelserJeg er ikke 65 cm rundt, nei.
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Sv: BH-størrelserDa har jeg vært på LaLina jeg også og blitt målt. Man kan vel trygt si det var en erfaring med både positivt og negativt utfall - den negative er at jeg skal ha str. 60 som knapt nok finnes å oppdrive i dette landet (de hadde bare 2 stk på LaLina til og med), det positive/urkomiske er at spinkle Synnemor uten pupper skal ha D-cup |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: BH-størrelserMorsomt! Det er vel sånn for mange av oss. Jeg gikk fra B-cup til D da jeg ble målt på en skikkelig undertøysbutikk.
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Sv: BH-størrelser
Det kan være lurt, ja (ikke for meg som fikk utlevert en str man ikke finner hjemme, men sånn generelt....) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Grattis med innkjøpet! Jeg tror den størrelsen er å få tak i på bravissimo og figleaves. Det er ikke alltid BH-en passer i samme størrelse i alle modeller og merker, så det er jo litt sjansespill.
|
|
|
#11 |
|
Pandemonium
Sv: BH-størrelserSiden jeg ikke er blitt målt: Hvilken cm-omkrets har dere som bruker 60? Jeg må bruke BHer i 65 på det innerste hakket allerede fra start, og de er sjelden ekstremt stramme. Er det verdt å ta sjansen på å nettbestille 60, og heller gå opp en cupstørrelse?
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 18-06-10 kl 21:17. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: BH-størrelserNera: da tror jeg jeg hadde prøvd meg på 60 ja. Har en 75 som er for stor på innerste hakket, bruker egentlig 70 selv om LaLina nok kanskje ville skvisa meg i en 65 nå
|
|
|
|
#13 |
|
Pandemonium
Sv: BH-størrelserJeg tror nok også jeg heller i den retning når jeg etterhvert slutter å amme/trapper ned ammingen. Jeg kjøpte nylig en BH i 65E, og den var liten i cupen men som sagt måtte jeg bruke den på det innerste hakket. Jeg har absolutt ikke store pupper til vanlig.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: BH-størrelserJeg er 90 rundt og damene på Reimers anslo meg til en nøktern C-cup. Bravissimo trødde meg inn i en 75 FF og jeg har fått vidunderlige pupper. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
. |
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Det er definitivt ikke sånn for oss alle, i hvert fall.
|
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Det er jo sant. Og hvis man ikke har så mye å løfte på, er det jo heller ikke såå viktig å holde det på plass. Jeg pleide å bruke slaskete sloggi-topper før jeg fikk post-amme-E-pupper, og det funka jo fin-fint, og dessuten syntes jeg spiler gjorde vondt (det synes jeg ikke nå som jeg har fått noen som passer skikkelig, da). På figleaves finner du helt sikker noe i din størrelse, Elinblu, ofte til under 20 pund.
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-størrelserJeg har også blitt målt i undertøysbutikk og fått en størrelse mindre omkrets og en størrelse større cup, men jeg syns faktisk at i de fleste bh-er passer min "gamle" størrelse bedre, ser penere ut og er mer behagelige. Greit at de ikke skal skli opp selvfølgelig, men jeg skjønner ikke riktig det der med å presse seg inn i så trange bh-er at det blir valker på ryggen der det ikke trenger å være det. Kan gå for langt det der. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
bits and pieces
|
Joa, men er det penere med pupper som virkelig hopper opp og ned da??
|
|
![]() |
|
|