|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-størrelser
Skjønner ikke helt problemstillingen. Hopper puppene opp og ned hvis man ikke har knøttliten omkrets? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
bits and pieces
|
Nei, men har relativt store pupper så hvis det ikke sitter ordentlig rundt så vil jo ikke bh'en støtte slik den skal.
|
|
|
|
#23 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fikk målt at jeg skal ha 60 str. i omkrets og jeg er 70 cm rundt. Da er bhen skikkelig stram, men ikke på noen måte ubehagelig. 65 rundt sitter inntil uten å stramme i det hele tatt. Går du ned i omkrets, går du opp i cup. (Jeg er 60D og det tilsvarer da 65C f.eks.) Jeg vet ikke om jeg tør bestille på nettet , størrelser varierer en del og selv om str er rett er det ikke gitt at bhen sitter pent på alle kropper. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Audacious
|
Sv: BH-størrelserMin erfaring er at jo mer polstring man har, jo større forskjell blir det i BH-størrelse mellom målebåndmål og proffe undertøysbutikkdamer. Det er også mer polstring rundt man kan "dra" inn i cup'en, som er det damene på LaLina gjør når de prøver på BH'er også. Jeg fikk "riktig" størrelse i en undertøysbutikk i Gamla Stan i Stockholm for 3-4 år siden, og da jeg mumlet noe om valker på ryggen satte damen (som så ut som storesøstra til Dolly Parton - sekstiåra og høyt blondt hår) øya i meg og lurte på om jeg egentlig trodde noen så mer på ryggen min enn på puppene.
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Det tror jeg er ganske riktig. Ettersom det klart skrinneste partiet på kroppen min er fra midjen og opp til skuldrene, er det fint lite overskuddsfett å dra inn i cup-en, gitt.
|
|
|
|
#26 |
|
En som trener
|
Sv: BH-størrelserJeg ble "fitted" på Bravissimo og de kom ikke til samme konklusjon som de på LaLina. Bravissimo-damen mente at bh-en ikke skulle sitte for stramt, og mente 75 var passe (mot 70 på LaLina). Derimot ville hun gå opp en cup-størrelse, for da satt bøylene helt inntil mellom puppene. Jeg tror jeg er mest enig med Bravissimo, det er ikke veldig pent når bh-en skjærer for mye inn i valkene. Og det er fortsatt "det rundt" som holder puppene oppe, ikke stroppene. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: BH-størrelserJeg er helt enig med MinaX, det viktigste er at den sitter helt inntil mellom puppene. Man skal aldri være nødt til å plukke popcorn ut av BH'n på lørdagskvelden. |
|
|
|
#28 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: BH-størrelserLaLina vil også ha meg i mindre størrelse enn Bravissimo, og jeg er også enig med Bravissimo. Sist jeg var på LaLina stappet de meg inn i 75, men den er jeg aldri blitt fortrolig med. Da jeg var hos Bravissimo i høst, sa de at størrelsen min var "spot on", og det var 80. Jeg er 88 rundt. :russisk kulestøter:
|
|
|
#29 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Akkurat det med valker har jeg faktisk tenkt på når det er snakk om å redusere omkretsen i bh-str - det må da lett bli valk rundt kanten på bhen?? Jeg mangler polstring, så hos meg er det ikke noe valk å lage - men om man har en stor omkrets i utgangspunktet er vel det et potensielt problem antar jeg. Medmindre puppene blir så fantastiske i den nye bh-str. at ingen kaster et blikk på ryggen, da |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-størrelserJeg har ikke mye fett rundt ryggen akkurat, men med for trang bh så kan man jo lage bulker på de fleste. Det er helt uaktuelt for meg å gå med bh som lager bumper på ryggen, uansett hvordan puppene måtte bli med den. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-størrelserBlir sikkert populære hos de som syns det er kult med stor cupstørrelse. Jeg for min del er litt motsatt og levde vel i mange år med A og B-cup. C, som jeg har nå, syns jeg er i overkant, og jeg har ingen planer om å gå på LaLina så de kan stappe fettet fra resten av kroppen inn i bh-en og si at jeg må ha E-cup. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: BH-størrelserJeg var lykkelig. Er det enda jeg. LaLina dømte meg til D. Men etter Dragen så er jeg nå en E. |
|
|
|
#35 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: BH-størrelserJeg var også lykkelig. Puppene mine ser bedre ut når hele puppen er inne i cupen.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BH-størrelserJeg syns at C-cupen som jeg hadde tidligere var mer enn stor nok. Men puppene gjør seg absolutt bedre med riktig størrelse, men jeg er helt enig med at LaLina nesten syns at man skal ha litt for trang. En størrelse større er nok mer riktig (de vilel ha meg inn i 60). |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Jeg skraper ikke - det skal jeg ha. Men det var mere der som var bryst enn jeg visste. Men nå er jeg da ikke 90B mer - nå er jeg 75E. Det er en veldig annen feel. |
|
![]() |
|
|