Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det best med bilstoler med isofix?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 11:09   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det best med bilstoler med isofix?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har touran. Den er bred, men kortere enn man skulle tro, synes lett det blir veldig trangt foran. Og jeg er normalt lang så jeg er imponert over de som skriver om menn på to meter som har god beinplass med bakovervendt sete bak seg.

Vi har også Touran. Mannen klarer å ha DL bak seg med et nødskrik. Men ikke i sovestilling. Da sliter han. Han er "bare" 1.90

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 16:07   #22
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Om det er nyeste modell du har, så tror jeg det kan være mulig å få til. Jeg hadde DL bak førersetet i Passat stv og hadde luft mellom DL og forsetet.

Jeg er usikker på årsmodell, men den er ikke mer enn 4-5 år iallefall.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 21:07   #23
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Den så veldig lik ut, ja.

Lillesøster 09
Gammel 19-06-10, 21:32   #24
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Jeg må finne noen her oppe som forhandler, og få med oss setet ut og prøve, tror jeg.

Lillesøster 09
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.