Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 23:21   #121
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Så søte dere er. 118 innlegg om prinsessebryllupet. Det hadde jeg aldri trodd.

Men jeg så faktisk litt selv. Trente ellipsmaskin på Eilixia og da var valget prinsessebryllup eller fotball, så da ble det bryllup. Jeg så svensk tv, og der snakket en historiker og en etiketteekspert om dagen så langt, så jeg fikk en fin oppsummering. Ja, også fikk jeg med meg en del fra da de steg ut av båten. Vet ikke om jeg hadde orket å se så mye mer. En halvtime holdt, det.

Jeg er glad for at de har fått hverandre. Jeg tror verken Knugen eller Dronning Silvia er enkle personer å ha med å gjøre, så jeg kan tenke meg at veien har vært lang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:32   #122
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns kongens tale var bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:34   #123
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg synes også kongens tale var bra.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:38   #124
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Elskede dotter. Sukk.

Gammel 19-06-10, 23:39   #125
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lest et langt blogginnlegg om kjolene: http://ingermerete.blogg.no/1276968402_kjoler.html

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:46   #126
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har lest et langt blogginnlegg om kjolene: http://ingermerete.blogg.no/1276968402_kjoler.html

Jeg ler! Høyt! Fantastisk vittige kommentarer, takk for link!

Gammel 19-06-10, 23:47   #127
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Den var morsom!

Gammel 19-06-10, 23:51   #128
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kongen kaller datteren sin for Kronprinsessen (han sa vel Victoria en gang), men faren til Daniel kaller henne bare for Victoria hele tiden. Men fin tale, tøfft for ham kan jeg tenke meg.

Kjolelinken var morsom!

Gammel 19-06-10, 23:52   #129
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sitter og sipper til talen til Daniels far nå Har ikke hørt kongens tale ennå, får finne den på nett etterpå.

Gammel 19-06-10, 23:55   #130
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Åhhh, brudgommens fars tale var bare nydelig. Han virket så rolig, det hadde ikke jeg vært i samme selskap.

Gammel 19-06-10, 23:56   #131
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Har Daniel fått en nyre fra faren sin? Jeg syntes de sa det på svensk TV nå.

Gammel 19-06-10, 23:56   #132
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Poden: Mamma, du må koble på forstøveren nå, for jeg er så tett. *etterfulgt av hoste og klar piping*
Jeg: Ja, vent litt. Jeg skal bare høre ferdig talen først.
Poden: Jaja, hvis talen er viktigere enn livet mitt så...

Kanskje bryllupet har tatt litt overhånd her i dag.

Gammel 19-06-10, 23:57   #133
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Fin tale! Og enda mer personlig og nært når han sier Victoria og ikke kronprinsessen Victoria.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:58   #134
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Fin tale! Og enda mer personlig og nært når han sier Victoria og ikke kronprinsessen Victoria.

Absolutt, men jeg tror ikke at det er helt etikette i offisielle sammenheng. Men jeg er ikke proff på dette.

Når Daniel har blitt intervjuet så sier han Kronprinsessen og ikke Victoria.

Gammel 19-06-10, 23:58   #135
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja i fjor.

Gammel 19-06-10, 23:58   #136
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Talen var nydelig! Sukk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:58   #137
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Ja i fjor.

Du har virkelig full kontroll, Busy. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:59   #138
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det har han.
Talen til Daniels far var nydelig.

Gammel 20-06-10, 00:00   #139
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Absolutt, men jeg tror ikke at det er helt etikette i offisielle sammenheng. Men jeg er ikke proff på dette.

Når Daniel har blitt intervjuet så sier han Kronprinsessen og ikke Victoria.

Nei, det er nok ikke det. Men rørendes.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 00:00   #140
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Du har virkelig full kontroll, Busy. Knis.

Jeg har ikke noe valg, min mor er Royalist og meddelser sin kunnskap stadig vekk. Noe klarer hun å få inn tydeligvis.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.