Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 00:52   #181
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Stakkars den papegøya som gikk med til den hatten, liksom.
Brudgommens tale var helt herlig! Og kaka, oh my, jeg vil til Stockholm NÅ! De har nok til at jeg også kan få smake litt.

Gammel 20-06-10, 00:52   #182
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

NRK skriver bestandig om Sonjas "gjenbrukskjole". Er den kjøpt hos Frelsensarmeen / på Ebay ? Eller har hun bare brukt den før (hvor da ?)

Det hadde jo vært ordentlig statement om hun hadde på seg FA klær...

Gammel 20-06-10, 00:53   #183
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fest utenfor i Stockholm også med konsert og lysbilder og masse annet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 00:54   #184
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hva var det med Martha ? Jeg har ikke sett på.... *nysgjerrig*

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 00:54   #185
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere tror at hun er gravid. Jeg har ikke sett noen spesiell mage.

Gammel 20-06-10, 00:55   #186
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ok- slik ja..

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Flere tror at hun er gravid. Jeg har ikke sett noen spesiell mage.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:03   #187
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

NRK skriver bestandig om Sonjas "gjenbrukskjole". Er den kjøpt hos Frelsensarmeen / på Ebay ? Eller har hun bare brukt den før (hvor da ?)

Det hadde jo vært ordentlig statement om hun hadde på seg FA klær...

Hun har brukt den før ifølge min godt informerte mor, men husker ikke i hvilken sammenheng.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:05   #188
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Hun har brukt den før ifølge min godt informerte mor, men husker ikke i hvilken sammenheng.

Knis. Din mor er sprø.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:11   #189
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gravid?

Gammel 20-06-10, 01:12   #190
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Synes ikke hun ser sjempegravid ut gitt..

Gammel 20-06-10, 01:12   #191
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes talen til brudgommens far var fin. Hun ene svenske gjesten på NRK 1 syntes hans tale var mer formell enn kungens tale. Det er jeg uenig i. Den var mye mer personlig synes jeg. Mulig vi som ikke er vant til den lite personlige knugen ikke lar oss forføre like mye av at han har innført ord som "elskede" og "kjære" i ordforrådet.

Helt enig med Irma. Den svenske retorikeren kan bare gå hjem og legge seg. Kongens tale var en kjedelig offisiell greie, som han prøvde, men ikke klarte å gjøre personlig. Olle Westling holdt en god tale og Daniels var nydelig. Selv uromantiske meg satt og var rørt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:12   #192
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Kjolen begynner litt lavt, det vil si ikke i midjen, er det ikke bare derfor? Men jeg kan ta feil!

Gammel 20-06-10, 01:13   #193
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Knis. Din mor er sprø.

Vi snakker om ei som sluker alt kongelig stoff, kjøper og leser alle bøker om kongelige. Hun kan enormt mye om de kongelige i hele Europa og hun snakker om det hele tiden.

Jeg synes det er flott å se slike flotte bryllup som dette her jeg altså, så litt interesse har hun klart å overføre.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:17   #194
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Gravid?

Tviler jeg på.

Gammel 20-06-10, 01:20   #195
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Tviler jeg på.

Da er vi to.

Guuud, normalt er jeg totalt uinteressert, men i kveld har jeg altså latt meg rive med i gravidespekulasjoner, kakeformasjoner, kjolesnitt och elskade du.

Gammel 20-06-10, 01:26   #196
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

La bare merke til magen når jeg så henne i profil, og det kan likesågodt ha vært snittet i kjolen altså. *egentligikkespesieltinteressert*

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:33   #197
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ÅååååH! Datter og eg sat klar 14:00, og eg må innrømme at det gjekk med nokre tårer! Endelig fekk dei kvarandre. Vakkert par!

Martha har vore gjennom tre svangerskap, og då er det jo ikkje alltid at mage er heilt flat etterpå?

MM var flott!!

Og så byrjar eg nesten å sippe igjen berre av å lese denne tråden...

Gammel 20-06-10, 01:34   #198
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Dette er tydeligvis stort, de pleier ikke å vise kongligheter som danser på TV.

Gammel 20-06-10, 01:37   #199
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vakkert, var det!

Jeg synes kanskje kjolen var et hakk enkel, men den var nydelig, for all del.

Talen til prinsen og prinsens far var kjempeflotte. Kungens så som så.

MM var nydelig i dag!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 01:37   #200
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Men Daniel du kan ikke forlate Victoria uten å vite at noen danser med henne. Han begynte å danse med Silvia.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.