Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FrontierVille på Facebook

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 18:28   #121
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FrontierVille på Facebook

Samme her.

Gammel 20-06-10, 19:43   #122
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke hatt noen problemer med det i dag.

Gammel 20-06-10, 19:47   #123
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har blitt mamma!

Hvordan gjør man når man skal besøke naboene? Man skal jo besøke 25 stykker, men jeg testet med å bare gå inn til noen, og med å jobbe hos noen, men det ble ikke registrert.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 19:51   #124
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvordan gjør man når man skal besøke naboene? Man skal jo besøke 25 stykker, men jeg testet med å bare gå inn til noen, og med å jobbe hos noen, men det ble ikke registrert.

Jeg tok bare den vanlige runden min i dag tidlig, besøkte og utførte de 5 gjøremålene. Så når jeg hadde vært hos 25 stk. så kom jenta til gården.

Gammel 20-06-10, 20:43   #125
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer heller ikke inn på spillet.

Gammel 20-06-10, 20:45   #126
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøvde akkurat å komme inn på spillet, men dit kom jeg ikke inn, så da får vi prøve om en stund igjen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:50   #127
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Der var jeg også mamma, gitt.

Gammel 20-06-10, 20:57   #128
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer ikke inn.

Gammel 20-06-10, 20:58   #129
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Godt å se det er flere som er like avhengige som meg.

Gammel 20-06-10, 21:04   #130
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor kommer ikke slangene fra gresse når jeg trenger de til et oppdrag.. når jeg ikke trenger de er de bare plagsom.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 21:16   #131
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg sier det samme om bjørnene.

Og så trenger datteren min å fjerne en tornebusk og en kaktus. Men har jeg noen?

Gammel 20-06-10, 21:19   #132
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kan fjerne det hos andre, kan de ikke? Teller ikke det? Jeg synes jeg leste det på FrontierVille-forumet.

Gammel 20-06-10, 21:25   #133
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Nå har jeg avvist alle naboforspørsler til dette spillet, men kanskje jeg må prøve allikevel.
Er det verdt å prøve?
Jeg har fjernet Farm Ville men tviholder på Farm Town, der kommer det bare mer og mer spennende ting.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 21:27   #134
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Nå har jeg avvist alle naboforspørsler til dette spillet, men kanskje jeg må prøve allikevel.
Er det verdt å prøve?
Jeg har fjernet Farm Ville men tviholder på Farm Town, der kommer det bare mer og mer spennende ting.

Hvordan fjernet du farmville?

Frontierville er kjempegøy!!

Gammel 20-06-10, 21:34   #135
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De kan fjerne det hos andre, kan de ikke? Teller ikke det? Jeg synes jeg leste det på FrontierVille-forumet.

Nei, det er visst bare en selv som reiser til de andre gårdene.

Patsy, dette er mye bedre enn FT og FV

Gammel 20-06-10, 21:34   #136
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Hvordan fjernet du farmville?

Frontierville er kjempegøy!!

Under brukerkonto - Applikasjonsinnstillinger.
Men det ser ikke ut som det blir helt borte, jeg får fortsatt noen gaver av og til. Men da er det bare å blokkere spillet, om man ønsker det.

Gammel 20-06-10, 21:36   #137
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Nei, det er visst bare en selv som reiser til de andre gårdene.

Patsy, dette er mye bedre enn FT og FV

Nææ, FT er dødsbra nå. Du går glipp av så mye.
Var deilig å avslutte FV, det var ikke annet en mas om planker, spiker, tåteflasker osv.

Gammel 20-06-10, 22:11   #138
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Nåja, Patsy, jeg vet ikke jeg!

Menne...nå har jeg funnet tornekatt, men finner ikke igjen ungen min!

Gammel 20-06-10, 22:16   #139
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Dårlig mor, Tove.

Gammel 20-06-10, 22:19   #140
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ryddet så mye på forhånd at jeg sliter med å finne siste slangen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.