|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva synes du om hundeklær? | |||
| Jeg har ikke hund, og synes hundeklær er teite! |
|
85 | 60,71% |
| Jeg har ikke hund, og synes hundeklær er kult! |
|
8 | 5,71% |
| Jeg har hund, og synes hundeklær er teite! |
|
19 | 13,57% |
| Jeg har hund, og synes hundeklær er kult! |
|
1 | 0,71% |
| nøytral/dustepoll/ingenting passer jeg spesifiserer i tråden |
|
27 | 19,29% |
| Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om hundeklær?Vi har vinterdresser til hundene, men de bruker ved kulde og vind.
|
|
|
|
#82 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Vi har hund og jeg synes hundeklær er og blir teite. Dvs. det finnes små små hunder som er litt morsomme med en tøybit da, men i det store og det hele blir det bare teit.
|
|
|
#83 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?(Kilde: youtube.com) Hundeklær er ok, hvis de er på til hundens beste. Sheltien vår hadde snøsokker og løpetidstanga. En genser eller et dekken for kalde hunder synes jeg også er helt ok. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Jeg gjentar det jeg har sagt tidligere. Det er ikke bare selskapshunder uten pels som trenger klær når været setter skikkelig inn - det være seg blåst eller kulde eller regn. Hunder som er i aktivitet ute og som skal ha stopp og rast trenger dekken. Hunder som av en eller annen grunn kanskje ikke har fått den pelskvaliteten som rasen den tilhører egentlig skal ha - har det bedre med å få et dekken - enn at man ikke kan gå ut eller må avlive hunden fordi den ikke tåler været. Hunder som tåler normal vinter, trenger ikke nødvendigvis å tåle alle slags værtyper. Ser at mange har veldig bombastiske meninger og at dette baserer seg på litt knapp kunnskap og den tro at bare nakenhunder trenger dekke. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om hundeklær?Så fremt ikke hunden trenger dekken p.g.a. kulde (tynn pels/rase), så synes jeg det er totalt unødvendig å kle opp hunder som små dukker (á la Paris Hilton). Jeg er tilhenger av Cesar Milan sin filosofi (Hundehviskeren); Dyr - hund - rase.
|
|
|
|
#86 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva synes du om hundeklær?Det kommer helt an på. Så da skulle ejg vel svart "dustepoll".
|
![]() |
|
|