|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Lillebror har forresten blitt hentet for seint en gang i sin forrige barnehage, da var det pappaen som skulle hente, og da visste jeg at det kom til å skje og hadde gitt beskjed til de som jobbet på avdelingen at det var han som skulle hente. Jeg hadde dårlig samvittighet for å gjøre det, men det var bare slik det måtte bli, og de som jobbet på avdelingen hadde heldigvis forståelse for det.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Skal jeg være ærlig så er jeg ikke sikker på hvor lenge barnahagen er oppe. Det er sikkert til fem, samme med SFO regner jeg med. Heldigvis er det ikke noe vi behøver å forholde oss til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi har alltid hentet før barnehagen har stengt. Mannen min slutter nemlig på jobben minimum en time før barnehagen stenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Den som er først ferdig på jobb henter, i god tid.
![]() |
#26 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Henter du barna i tide?Hvis jeg må hente ungene i barnehagen (noe jeg vanligvis ikke gjør) så holder det bare akkurat, og da er vi ute av porten ferdig hentet og ute av porten 2 minutter før stengetid og er da sist. Vi har aldri hentet for sent noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi henter alltid i tide. Jeg bestreber å hente innen kl 16, men de dagene jeg selv har senvakt må mannen hente og da blir det ved stengetid 16.30. Nå når jeg har fri henter jeg ca kl 15 (og leverer kl 9).
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Nei, henter i god tid. (Heimastudent.) Men ein gang blei eg sittande stuck pga dårlig vær, og ringte kjempestressa til barnehagen for å beklage at eg vart sein. Henta med 30 min. margin...........
![]() |
#29 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Hos oss må man betale hvis man kommer for sent den fjerde gangen, tror jeg.
![]() |
#30 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har mitt tredje barn i bhg, og har aldri hentet over stengetid.
![]() |
#31 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har aldri kommet etter stengetid, men det har hendt flere ganger at jeg kom 5 minutter før stengetid på sfo. Barnehagen har åpen til 17.00, så det har aldri vært et problem.
![]() |
#32 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har aldri kommet forsent - og tror ikke det er noe problem i vår barnehage heller. Jeg henter alltid senest 4.45, for jeg må rekke SFO etterpå, og min er som regel en av de siste som hentes. Samme på SFO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Det har hendt oss en gang at vi trodde vi ikke rakk hente Storebror innen barnehagen stengte kl 17. Vi bor ca en halvtimes kjøretur unna Oslo, og vi hadde vært på Rikshospitalet med Lillemann. Vi kjørte derfra klokka 15, og hadde altså to timers margin... Og vips var det en diger bilulykke, og vi ble sittende fast på motorveien.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Henter du barna i tide?I barnehagen vår ER det bøter dersom man kommer for seint. I barnehagen vår kommer ALDRI noen for seint, og henter man kl 17 som er stengetid, så er det flaks om det i hele tatt er noen barn eller ansatte der. I vår barnehage er det nærmest konkurranse om å hente tidlig, og jeg vet at mange av foreldrene som har lang reisevei til jobb (30 min. eller mer) må reise FØR arbeidsslutt for å rekke barnehagen...vet ikke hvor riktig jeg synes dèt er heller...
![]() |
#37 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?VI har hentet for sent vi altså. En gang fordi det var kø pga ulykke, en gang pga kø pga en kar som ønsket å hoppe fra broa vi må over for å komme hjem (og trafikken ble stengt) og en gang fordi mannen var sikkert på at vi hadde avtalt at jeg skulle hente - og jeg var sikker på at det var han.
![]() |
#38 |
Tankefull
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Rart da Elin. Jeg jobber i samme firma, og vi er åpen til kl 19 flere dager i uken. Lengre enn 17 de aller fleste dager. Ikke noen som sier noe på det hos oss.
![]() |
#39 |
maler
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har kommet for sent et par ganger. Typisk vinter hvor trafikken står bom stille og bilene sklir sidelengs ned bakkene. Da er vi sjelden alene om problemet. De gangene det har skjedd har vi ringt passe fortvilet til barnehagen/SFO og møtt stor forståelse.
![]() |
#40 |
maler
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Hos oss er forresten "for sent" alt etter kl 1615. Barnehagen har åpent til 1630, men man må være der før 1615 for å være sikker på å komme seg ut i tide.
![]() |
|
|