|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg tror de aller fleste foreldrene prøve å hente i tide.
![]() |
#62 |
Tankefull
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?
Tenkte den kjeden med barnehager som har utvidet åpningstid her.
![]() |
#63 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Ja, to timer før stengetid blir mini hentet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi har aldri kommet for sent, henter stort sett kl 16 og det er 1 time før stengetid. Jeg vet at barnehagen vår opererer med bøter, om folk kommer etter 17, men jeg har ikke inntrykk av at dette er noe problem. Hadde jeg kommet for sent en gang, uavh av grunn, så hadde jeg syntes det var en selvfølge at jeg betalte den ansatte, som var "gissel" etter arbeidstid.
![]() |
#65 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi kom for seint en gang.
![]() |
#66 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Henter du barna i tide?Det har hendt en gang at mannen hentet 5-10 minutter for sent. Jeg var bortreist og han var på veldig opptatt med noe på jobb. Han ringte da han var underveis og da gikk det greit.
![]() |
#67 |
Etylbarbital
![]() Sv: Henter du barna i tide?Har aldri hentet for sent - de siste årene har vi hentet ca. 1,5 time før stengetid. Barnehagen stenger 1715, men det har aldri vært noe problem med at folk henter for sent - barnehagen har derfor ikke en gang vurdert å innføre bøter.
![]() |
#68 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jepp, barna mine blir hentet i tide de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Henter du barna i tide?Selvsagt henter vi i tide, men om trafikken skjærer seg, så hender det at vi kommer for seint, da ringer vi alltid når vi ser vi ikke rekker det. Av og til har jeg fått storesøster til å hente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Barna har alltid blitt hentet før barnehagen stenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Det har aldri skjedd, og jeg ser for meg at det aldri kommer til å skje. Da må det ha skjedd noe rimelig drastisk med både meg, memmoen, mormor, en onkel og et vennepar... Samtidig.
Bonusgutten 06 Storebror 07 Lillesøster 09 Sist redigert av Serafin : 22-06-10 kl 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg tror også at de aller fleste forsøker å hente barna i tide, men desverre er det ikke alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lysende norsk flaskekoker
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Henter du barna i tide?Hentet for sent en gang, men da var det under en svært spesiell omstendighet. Hele Trondheimstrafikken sto bom fast pga. av en psykisk ustabil mann som igjen gjorde at politiet så seg nødt til å stenge en av hovedutfartsårene fra byen. Jeg var ute i god tid og kom nesten 15 min for sent.
![]() |
#75 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har aldri hentet for seint.
![]() |
#76 |
Drømmer
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Jeg har aldri hentet poden forsent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Peppy!
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?At mange her kan fortelle at de har kommet for sent på grunn av bilulykker som har stanset trafikken etc er jo helt plausibelt. Men jeg tror det er en del barnehager som sliter med generelt lav respekt for stengetidene. Og det er jo helt sprøtt. Jeg mener - å ikke hente barnet sitt fordi man spekulerer i at ansatte sitter barnevakt av plikt er jo grimt. Jeg opplevde det samme i fjor, da vi arrangerte barnebursdag med hele avdelingen invitert. Fire foreldre kom mer enn 15 minutter for sent, og det siste barnet ble hentet en hel time etter at festen var over. Respektløst, og dårlig gjort overfor barnet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Det har aldri hendt at vi har hentet etter stengetid, nei. Barnehagen har også kalkulert litt med dette. Den er åpen til 16.30, men den stenger "få folkemunne" kl. 16.10, og på den måten har de unngått at mange ikke henter før kl. 17, slik de hadde problemer med tidligere. Jeg henter en gang mellom kl. 15.15 og 16.00.
![]() |
#79 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi har vært for sene et par ganger. Da pga trafikkulykke som har stoppet trafikken.
![]() |
#80 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Barnehagen stenger 16.30 og vi henter mellom 15 og 16. Har aldri hentet etter stengetid. Men jeg har jobbet i barnehage selv der barn har blitt hentet sent. Og det er veldig synd for barnet som alltid må være den siste ut...
![]() |
|
|