Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 22:07   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passbilder til pass og legitimasjon, meg som er gnitalus?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mannen var på det lokale lensmannskontoret for å få pass, men der sa de at de ikke tok bilder av ungene i automaten. Er det gjengs over hele landet - eller var de bare vanskelige? (Mannen endte opp hos den lokale fotografen.)

Vi har tatt bilde av Poden i automaten til politiet begge ganger han har fått pass. Den første gangen var han bare et par-tre år, og vi hadde ikke forberedt ham så veldig, så det ble mye regissering og kjefting fra sidelinjen. "Se rett frem! NEI, ikke se på meg. Lukk munnen. Ikke smil! Se rett frem - nei, lukk munnen! IKKE SMIL!". Men det gikk bra på første runde, både da og i fjor. I fjor hadde vi tatt bilder hos fotograf, men de ble forkastet hos politiet fordi de var for mørke, så da måtte vi bruke maskinen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.