|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Jeg pleier å hive en del kanel i røren til disse langpannesjokoladekakemiksene (ender alltid opp med det pga. intolerante gjester) og gjestene pleier å spørre om oppskriften.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Kanel er notert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Noen kaker blir bedre av å bli laget ferdig en dag eller to før de skal spises. Som om man klarer å vente med å hive seg over en ferdiglaget kake liksom.
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Høres ut som en gøy bursdag. Mini var på Metro lekeland i dag i bursdag til en tidligere nabogutt. Han var utslitt da han kom hjem og sovnet før hodet traff puta. Bonus x 2 for meg, først fri i nesten to timer, deretter tidligkveld uten noe mas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Jeg bruker å lage sjokoladekake fra bunn av som er veldig god. Men jeg smører på sjokoladeglasuren mens kaken ennå er varm, og det blir perfekt resultat. Men glasuren er laget av smeltet smør, med melis, kakao, vaniljesukker, litt kaffe og ett egg i, og er ennå lunken mens jeg smører den på den varme/lunkne kaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
*_*
|
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?
Ikke hvis du har lite nok! Har du for eksempel prøvd å koke opp 1 liter kirsebær, 1 dl sukker og en teskje kanel og ha over vaniljeis mens det ennå er lunkent?
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan jeg lage ferdig kaken i dag?Du hadde da en fabelaktig kake i fjor, hadde du ikke? |
![]() |
![]() |
|
|