Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har mistet olajakka mi!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 20:35   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Jeg har mistet olajakka mi!

Fine, klassiske levi's-jakken min som jeg hadde arvet av snille Isolde her inne forsvant på Løkka i dag. Vimse-meg hadde hengt den over veska, og ett eller annet sted har den ramlet av uten at jeg har kjent det. Jeg oppdaget det ikke før jeg var hjemme.

Eneste trøsten var at jeg ikke hadde fått sydd på de fine svalene mine, og Flamingo Trailer Park-badgen.

Hvor kan jeg finne meg en ny, fort?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:51   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har mistet olajakka mi!

Henger meg på, det er flere år siden jeg mistet min (riktignok en rimeligere variant fra HM). Savner den sårt, særlig om sommeren. Dersom de finnes i en butikk kan kanksje jeg også få et eksemplar.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 21:09   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en sort dongerijakke jeg ikke bruker i str 36 du kan få om det hjelper. Den er så og si ikke brukt og veldig fin.

Gammel 22-06-10, 21:10   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for omtanken, Lilleleo, men jeg tror nok 36 blir litt for lite til meg, også vil jeg helst ha blå.

Gammel 22-06-10, 21:25   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Så dumt. Når jeg så navnet ditt og olajakke husket jeg med en gang at du hadde fått min. Håper du finner en ny!

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 21:26   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Så dumt. Når jeg så navnet ditt og olajakke husket jeg med en gang at du hadde fått min. Håper du finner en ny!

Det håper jeg også. Den har vært høyt elsket og jeg har brukt den kjempemye!

Gammel 22-06-10, 21:32   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den er jo veldig fin! Men tror jeg bare hadde fått halve meg inni den nå.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 21:44   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sympatiserer. Hadde min supre jakke, kjøpt på markedet i Camden i en koffert som forsvant.

Jeg har enn så lenge en fra HM, som egentlig er helt grei, til jeg finner en av samme kaliber som den gamle.

Håper du finner en ny!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:19   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kan Carlings ha noe tro?

Jeg og mistet min, men etter 3 uker ringte en jeg kjenner og lurte på om jeg savnet jakken min....

Gammel 22-06-10, 22:37   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Denne ser da ganske lik ut?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:39   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos har noen fine olajakker.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:40   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk, Mokkmokkk, det er nok den samme. Siden jeg er jakkeløs så tror jeg at jeg må ta meg en tur til byen i morgen og finne noen som selger den "live", i stedet for å kjøpe på nett. Carlings eller Grim bør vel ha den.

Gammel 22-06-10, 23:00   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var innom Levis-butikken på Storo-senter i dag og der hang det dongerijakker på tilbud! Lurte på om jeg skulle kjøpe en, men gjorde det ikke. De hadde i alle fall i small og large, men mulig de hadde i medium også?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:58   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Yay! Og jeg skal jo på plantasjen i dag, så da kan jeg stikke innom Storo også!

Gammel 23-06-10, 12:13   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Håper du får tak i ny jakke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.