|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Impulsiv innimellom
|
Er dette et greit tilbud? (Zapp)Kan man linke til en finn-annonse, eller er det en smule frekt?
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Uten å ha sett, så synes jeg ikke det høres ut som et varp akkurat. Her inne er de vel blitt solgt for det samme - men da med både handlekurv, kallesje og bag.
|
|
|
#4 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Kanskje jeg ha is i magen en liten stund til da. Vi reiser jo litt, så den transportbag'en hadde jo vært praktisk å ha.
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)jo, om du kjøper adapter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)De har Titanium Breeze på Barnas Hus her, hvertfall. Den Zapp'en hørtes ikke ut som noe varp. Zapp er forresten veldig mye bedre å trille enn Breeze.
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Jeg synes det var dyrt for en ikke komplett zapp. Men er veldig glad i zappen generelt
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Jeg solgte vår komplette Zapp med kalesje, adaptere, bag og regntrekk til kr. 500. Den var godt brukt, men allikevel i grei stand. Synes ikke akkurat kr. 700,- var spesielt rimelig når ikke alt følger med. Vi brukte kalesjen mye. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)
Synes du? Jeg synes de er ganske like (håpløse) begge to
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Ja, jeg synes det er stor forskjell. Zappen er mye stødigere og virker langt mer solid. Breeze kneler litt om det er litt tyngde på barnet og den er mye mer vinglete.
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Breezen har hjul som ikke ruller helt godt sammen og så virker den litt lite solid når man triller. Zappen ruller bedre. Synes jeg. Men at de ikke kan lage en zapp med liggestilling!
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er dette et greit tilbud? (Zapp)Solgte min komplette Zapp for 70 euro, den gang den sto i 8.
|
![]() |
|
|