|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Å, Heilo, da.
![]() |
#222 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Sorry, det der må man tåle Heilo. Å inneparkere noen er så svimete at man må akseptere at folk blir sure på en! Å påføre permanent eller kostbar skade er selvsagt ikke akseptabelt.
![]() |
![]() |
#223 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Å løfte vekk bilen synes jeg var konstruktivt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg har vært med på å bli inneperkert i Dyreparken i Krisiansand. Jeg var stum av beundring da 8 sterke menn løftet bilen bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Fjellpiper
|
Jeg tror aldri jeg har inneparkert noen, og har ingen planer om å gjøre det, naturligvis. Men jeg kan forestille meg situasjoner der sånt kan skje. Akutt sykdom, motorsammenbrudd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Vi er av og til plaget på jobben med at folk parkerer på våre plasser. Det er ikke noen parkeringsselskaper som håndhever her, og å ringe borttauing er litt drastisk. Derimot fungerer det fint å parkere dem godt og grundig inne, og så legge visittkortet sitt i egen frontrute. Det er litt gøy når folk ringer og fyrer seg opp over å ha blitt inneparkert, for å bli konfrontert med p-plassnasking.
![]() |
#228 |
Fjellpiper
|
Konstruktivt det også synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Epikur
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Utfordring: Jeg lurer på hva Floksa (eller andre) ville gjort i følgende situasjon: La oss si du kjører på motorveien. En bil med henger skifter fil foran deg og plutselig farer støttehjulet til hengeren av og treffer autovernet før det treffer din bil med en salig smell rett i støtfangeren.
![]() |
#230 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Fløyter, blinker med lysene og får sjåføren til å stoppe. Selvsagt. De har da forsikring?
![]() |
#231 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Tar nummeret på bilen samtidig som jeg prøver å signalisere til bilen foran for å få den til å stoppe. Den kan jo komme til å skade noen hvis hengeren nå mangler et hjul. Stopper den ikke hadde jeg ringt politiet for å få dem til å stoppe den.
![]() |
#232 |
I endring
|
Støttehulet er det lille hjulet under draget på hengeren og har ingen funksjon når man kjører den.
![]() |
#234 |
Metallica!!
|
Jeg leste ikke at det stod støttehjulet.
![]() |
#235 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja sånn kan det gå når man er så uforsiktig med bilen sin at man tar den ut på veien. Spesielt hvis det er en dyr bil, da har den andre enda mindre ansvar, så det er best å la den stå i garasjen. Låst garasje.
90 - 96 - 00 Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in. Sist redigert av allium : 29-06-10 kl 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Epikur
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Aiaiai.
![]() |
#237 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg har faktisk tenkt på denne tråden litt siste døgn, og flere ganger tenkt at om jeg får unger som viser seg å ha så lite respekt for andres eiendom så blir jeg flau. Og har feilet.
![]() |
![]() |
#238 |
can-jur
|
Bortsett fra at det var frontruta mi som knuste så har jeg opplevd sånt ja. Og jeg kjørte til siden, sjekket skaden på min bil og tok det på egen forsikring. Hvordan det?
![]() |
![]() |
#240 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så alle skader gjort av andre skal tas på egen forsikring? Jaja.
![]() |
|
|