|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Den jeg har i dag skal jeg ALDRI ha mer! Bare feil og tull. Vi er avhengige av ett raskt bredbånd når vi er 4 stk på nett ofte samtidig. Noen dere kan anbefale?
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Vi har hatt Nextgentel, og dem var det bare tull med.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Hvilke aktører er det som er aktuelle? Er det kun ADSL e.l. som er aktuelt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?
Takk for svar
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Vi hadde første Nextgentel, det var i verste rote-tiden deres. Så flyttet vi til et borettslag som hadde BKK Bredbånd og var veldig fornøyd med det. Så flyttet vi til enebolig, og kan ikke få BKK Bredbånd, så da ble det Nextgentel - rett og slett fordi det ikke er noen andre leverandører her som kan tilby den hastigheten til den prisen NGT kan.
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Vi fikk aldri den båndbredden vi betalte for. Da hjelper det lite at den er billig, for å si det sånn.
|
|
|
#8 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Jeg tror nok Telenor er noen av de seriøse - i all fall har jeg oppfattet det slik de 5 årene vi har hatt bredbånd hos dem. Det er veldig populært å hate Telenor, men vi har fått noenlunde god hjelp av dem, og har trengt en del kundeservice.
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Det fikk ikke vi til å begynne med heller. Det skyldtes blant annet at de koblet oss til feil sentral. Hvilket mannen fort oppdaget fordi han kan slike ting.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Altibox om du kan få det, ingen over, ingen ved siden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Jeg har også ekstremt dårlig erfaring med kundeservicen til NextGenTel. Jeg hadde dem i 5 år, og skal aldri, aldri ha fra dem igjen om så havet brenner. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?NGT har jeg også hatt... Og been there done that. Jeg tror jeg ringer Telenor... de har en patrulje også som kan komme å hjelpe meg. Takk for svar alle sammen
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Telenor og NGT (som jeg har nå) har jeg begge dårlig erfaring med. Problemene har ikke vært av teknisk art, men mye rot med fakturaene. Hadde Altibox i over 3 år via lokale e-verket her, EB. Erfaringen med Altibox var meget meget god. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Jeg husker ingen tall lenger, men vi hadde den beste pakka deres, og fikk ikke til å spille video på YouTube.
|
|
|
#15 |
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Ble lokalt privat utstyr sjekket? Kjørte dere kabel direkte fra modemet til Get til en pc for å sjekke at ikke problemet lå hos dere? Er jo ikke rare båndbredden som skal til for å spille av en film på Youtube - funker via 3G det... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
geskjeftig
|
Jeg henger ikke med i det tekniske pratet
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Vi har canal digital. Det er det mest stabile vi har hatt og det som kommer mest opp mot den hastigheten vi betaler for. Telenor var helt håpløst, de hadde jo mer nedetid enn oppetid enkelte uker. Det hjelper ikke med bred vei hvis det til stadighet er kork eller ulykker for å si det sånn. Nextgentel prøvde vi så, de var bedre, men canal digital var billigere så vi prøvde dem. Og så langt har de også vært definitivt best. Nå skal vi visst bytte igjen ryktes det, det er noen som skal grave fiberkabel inn til oss. Så får vi se om det er bra.
|
|
|
#18 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Jeg har hatt Canal digital - kabel, Tafjord Mimer - adsl og har nå Canal digital - kabel og er strålende fornøyd og har alltid vært det.
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvilken bredbåndleverandør skal jeg velge?Har hatt bkk før de begynte med altibox, bare tull med de. Hatt telenor, elendig kundeservice og masse tull. Nå, canal digital, ikke hatt et eneste problem med de. Dessuten fantastisk kundeservice |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Canal Digital = Telenor. Men annen avdeling.... |
|
|
|
![]() |
|
|