Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

50 % på Pomp de lux

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 23:25   #81
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Ikke fått sporingsnummer, men pengene ble trukket på mandag ...

Gammel 29-06-10, 23:26   #82
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bestilte onsdag, og i dag står det på Min side at det er fakturert. Ja ja, det går fremover.

Gammel 30-06-10, 11:24   #83
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Tok en uke her. Fikk klærne på døra i går ettermiddag. Maisi ble superglad og likte alt sammen. Kjempefine klær!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:43   #84
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Her står det fakturert x 2 (???) på begge bestillingene, oppført i går and still nothing ...

Gammel 30-06-10, 20:17   #85
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk 2 pakker i dag! Kjempefine klær!

Gammel 30-06-10, 20:20   #86
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Her står det fakturert x 2 (???) på begge bestillingene, oppført i går and still nothing ...

Det sto det på min også, må sjekke om det skal stå.

Jeg fikk 2 pakkeri dag, den ene manglet en jakke.
Har sendt de mail og håper den jakken kommer snart.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:34   #87
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Bestilte onsdag, og i dag står det på Min side at det er fakturert. Ja ja, det går fremover.

Og i dag kom det på døra. En uke er greit, synes jeg. Hadde bare vært fint om man fikk en mail når den ble sendt. Men klærne er nydelige, ungene elsket dem også.

Gammel 30-06-10, 20:37   #88
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Begge mine pakker kom i dag. Er strålende fornøyd med fangsten altså!! Manglet en bukse, men den står i null på fakturaoversikten, så jeg antar at den ikke er å få tak i og heller ikke faktureres for.

Holder på å bestille enda en runde ...

Gammel 30-06-10, 20:45   #89
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk hentelapp i dag.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:45   #90
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk også hentelapp i dag, og jeg lovte storesøster å hente den, men rakk det ikke. Hun gråt sine modigste tårer, så posthuset blir nok prioritert i morgen tidlig.

Gammel 30-06-10, 23:26   #91
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte forrige onsdag, men har ikke fått noe hentelapp enda. På mine sider står det bare fakturert. Jaja, spiller ikke så stor rolle akkurat nå. Jentene er hos bestemoren, og kommer ikke hjem før uti neste uke.

Gammel 01-07-10, 11:37   #92
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hentet pakken i går. Fiiine klær. Storebror likte alt! Likner litt på stilen til Benetton, og det liker jeg.

Gammel 01-07-10, 13:56   #93
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Bestillte onsdag forrige uke, nå er det andre dagen det står fakturert på ordren min, men ingen hentelapp i sikte. Håper vi får hentet pakken før vi tar ferie. Burde vel komme nå i dag, ikke sant?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:16   #94
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag kom pakken! Fytti, for noen vakre klær!

Gammel 01-07-10, 15:19   #95
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også hentet pakke(r) i dag og er veldig godt fornøyd! Igjen! Jeg har kjøpt derfra før, så jeg visste jo hva jeg hadde i vente. En ny bestilling er faktisk allerede sendt....

Gammel 01-07-10, 15:22   #96
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Har de mer igjen, da?

Gammel 01-07-10, 15:24   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppegale damer altså

Hannah har ett sett derfra, og det er nydelig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:25   #98
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg har lyst på Evelyn-skjørtet i powder eller grey, str. 128. :leter:

Gammel 01-07-10, 15:33   #99
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har de mer igjen, da?

De hadde mye igjen i går i den størrelsen som jentene mine bruker. 134/140.

Gammel 01-07-10, 15:52   #100
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har storesøster prøvd masse klær, og hun er storfornøyd.
Alt satt som det skulle, stort sett iallfall. Jeg kjøpte to par av de smale buksene/tightsene, de var litt knapp, men holder nok ut sommeren iallfall.
Den ene kjolen var litt for vid, men hun var storfornøyd og snurra seg mange ganger rundt foran speilet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.