Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har flyttet en dagseng ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-10, 10:43   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har flyttet en dagseng ut

Det ble kjempefint! Håper at du får mange godværsdager nå, sånn at du får nyte den fine terrassen din

Gammel 17-06-10, 10:48   #22
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Takk for gode ord alle sammen!

Sengen har jeg kjøpt på finn.no, men den er fra Ikea. Reolen har en liten historie. Den var brukt som innredning i en forretning jeg var innom for et par tre år siden. Jeg falt for den og ba om å få kjøpe den... rett og slett. Den har hjul og brukes ute på sommeren og inne ellers. Eieren hadde ikke tenkt til å selge den, men jeg fikk da kjøpt den etterhvert.

Når det gjelder regn, så kan det selvsagt komme en skur. Jeg har laget et trekk i vokstduk stoff som kan legges over til de litt større skurer. Ved småskurer tar markisen det. Ved enda mer regn, vil puter og madrass bli tatt inn. Jeg har lagring over garasje med inngang rett ved terrassen.

Litt jobb med tanke på ustabilt vær, men det er verd det synes jeg.

Gammel 17-06-10, 11:14   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig!

Jeg skulle gjerne hatt en sånn og krype oppi kjenner jeg.

Gammel 17-06-10, 11:17   #24
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempefint!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 13:04   #25
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

En virkelig nydelig liten oase!

Gammel 17-06-10, 14:05   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Kjempekoselig! Deilig å se at noen tenker annet enn kun praktisk når det kommer til å skape hygge og trivsel Den hylla di skulle jeg GJERNE hatt

Gammel 17-06-10, 14:07   #27
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fint det ble.

Gammel 17-06-10, 14:14   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Det ble veldig fint. Det kan vel være vestlandstrønderen i meg som ble litt svett med tanke på alle putene og teppene som lå ute. Så for meg flyttesjau morgen og kveld hver dag. Og i min verden ville det endt med ødelagte puter eller ingen puter.

All ære til deg som får til å lage det så fint, og har ork til å ordne litt ekstra. Det var virkelig koselig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 15:22   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig lekkert!

Jeg vil også ha sommer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 16:24   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så utrolig koselig!

Gammel 17-06-10, 17:39   #31
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Veldig fint!Helt i min stil

Gammel 18-06-10, 15:44   #32
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk alle sammen!

Nå har jeg faktisk akkurat sittet ute en times tid i øsende regnevær! Det gikk helt fint det så lenge vinden var snill.

Veldig koselig!

Gammel 21-06-10, 14:05   #33
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

For en koselig dagdrømmekrok !!

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 15:03   #34
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det ble utrolig fint, ble rent inspirert her til å gjøre noe selv.

Gammel 29-06-10, 11:19   #35
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Må bare inn her og kose meg med herligheten igjen ... Jeg planlegger noe ala dette i kolonihagen om ikke annet, deilig inspirasjon altså!!

Gammel 30-06-10, 19:53   #36
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flott det ble, amor. Jeg gleder meg sånn til å få laget terrasse utenfor nyhuset her. Suger til meg all inspirasjon.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:57   #37
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Kjempekoselig. Kjekk mann også.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:44   #38
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kjekk mann også.

Hehe! Han ble visst linselus ja...

Kan ellers fortelle at jeg akkurat har fått ferdigmalt en sliten krakk, et bord og to stoler. Fra utslitt blåaktig til nydelig hvitt.

Gammel 02-07-10, 11:52   #39
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Så fint det ble! Jeg gleder meg til vi får bygget veranda.

Gammel 02-07-10, 12:42   #40
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig koselig sted. Sånn kunne jeg også fint hatt, om jeg hadde vært den heldige eier av en veranda. Gubben hadde fått fnatt av det, men hvem bryr seg om han.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.