Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

"Historien om"-bøkene

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 23:30   #9
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Historien om" bøkene

Jeg elsket også disse! Spesielt boken om Elizabeth 1. Den leste jeg mange ganger. Madame Curie og Helen Keller var også favoritt.

Husken er dårlig, men jeg tror jeg leste om Thomas Alva Edison, Mozart og Beethoven også. De var interessante, men Elizabeth vinner. Som voksen har jeg lest en del annet materiale om disse personene, og det som avviker er vel mer litt diktning om hva de tenkte og følte og sånn? Det ser jeg på som uproblematisk når det gjelder barn. Jeg lærte i alle fall masse av dem og vurderer å lese dem på nytt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.