|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
|
Sv: TatoveringJeg syns ikke det høres ut som om du skal tatovere deg, Veravera, hvis du er så ubestemt som det fremkommer av hovedinnlegget. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tatovering
Ja, det er gjerne en lang prosess å finne fram til det man ønsker å endre kroppen sin med for alltid. Du hadde vel ikke regnet med noe annet? Jeg har hatt lyst til å tatovere meg i rundt 10 år, men siden jeg endret mening angående motiv lot jeg være. Det var en lang modningsprosess i forhold til stilart, og etter at jeg hadde funnet stilart tok det enda noen år å finne hvilken type motiv jeg ønsket. Jeg tatoverte meg ikke før jeg hadde vært komfortabel med motivet i flere måneder, slik at jeg var sikker på at dette var akkurat det jeg ville ha.
|
|
|
#24 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TatoveringEnig med de som sier du bør vente. Det er viktig å vite akkurat hva man vil ha. Selv har jeg planer om en tatovering på leggen med navnene til ungene, men den blir stadig utsatt fordi jeg ikke finner en skrifttype jeg er fornøyd med.
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: TatoveringJeg har "alltid" visst at jeg ville ha en tatovering, men ikke hva, før jeg gikk inn på en tatoveringsmesse og så den Perfekte. Og da visste jeg. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: TatoveringKanskje det er for deg som for alfaCharlie - kanskje du må se den perfekte for å vite at det er den du vil ha. Og det kan du jo ikke med mindre du leiter litt..i blader eller på nettet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
*gjesp*
Hvor: Stavanger område
![]() |
Sv: TatoveringElsker noen av tattoveringene som ble lagt ut her |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#30 |
|
*gjesp*
Hvor: Stavanger område
![]() |
Sv: Tatoveringer litt morsomt hvor mange varianter jeg har sett av den der |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Curlingkone
|
Denne syns jeg er råkul! Men ville ikke hatt den selv da.
|
![]() |
|
|