Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å være prinsippfast

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 19:40   #41
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om å være prinsippfast

Jeg føler ikke at jeg har svelget noen kameler, men jeg fniser godt av meg selv pre-barn. Mine barn skulle da aldri bruke smokk! (Noe de heller ikke gjorde, tross mine iherdige forsøk på å overtale dem til å bruke den j*vla smokken). Og å la TV'en være barnevakt for ungene på morningen, noe så forkastelig.

Trampolinemotstander har jeg også vært, det fikk de først i år faktisk (de er 6 og 8 år). Det er mest fordi trampoliner er så himla stygge, men så har jeg vel innsett etterhvert at hagen min aldri blir en fredfull blomsteroase, så en trampoline fra eller til gjør ingen forskjell.

Noen prinsipper holder jeg selvsagt på, slik som bilsikring og slike viktige ting.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 20:22   #42
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å være prinsippfast ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Man vokser, man modnes - og man endrer meninger og holdninger. Jeg tror det er sunt jeg.

Helt enig. Jeg har endret meg mye opp gjennom årene. Det å miste et barn har dermed skøvet meg endel over i det som kan kalles irrasjonell tankegang. Men jeg håper og tror at enkelte ting er til det bedre også.

Her i huset var det mobiltelefon som var roten til prinsippet. "mobil? nei, ikke tale om! Ikke før 13 minst.. Tja, er kanskje greit for 7 åringen når hun stikker til naboen? Hun kan låne en bittelitt da.. "

Gammel 01-07-10, 20:27   #43
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg tror det er vedlig lett og ha prinsipper om forskjellige ting som man enda ikke har erfaring med. Og når man ser andre sider av samme sak (som man gjerne ikke altid har sett før) så kan en lett skifte meninge og ha en anne oppfattning.

Jeg har noen vinglet litt selv jeg også, og svelt endel kameler. Med grunnverdien mine er vanskelig og rokke ved.

Gammel 01-07-10, 20:29   #44
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg tror det er vedlig lett og ha prinsipper om forskjellige ting som man enda ikke har erfaring med. Og når man ser andre sider av samme sak (som man gjerne ikke altid har sett før) så kan en lett skifte meninge og ha en anne oppfattning.

Jeg har noen vinglet litt selv jeg også, og svelt endel kameler. Med grunnverdien mine er vanskelig og rokke ved.

Ja, her er jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.