|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne er nydelig, mor min sang den i bryluppet til bror min. Jeg blir rørt bare av å skrive det, fantastisk opptreden av min kjære mor. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#242 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg gidder ikke å gå tilbake, så det er mulig til og med jeg selv har lagt den inn før, men siden jeg er down nostalgia lane i dag må jo denne med:
![]() |
#244 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Og som en motvekt, den vakre, vakre sangen av Rickiegirl: Love is wonderful, the second time around Just as wonderful, with both feet on the ground It’s that second time you hear your love song sung Makes you think perhaps that love, like youth, is wasted, is wasted on the young Love’s more comfortable the second time you fall Like a friendly home the second time you call Who can say, what brought us to this miracle we’ve found There are those who’d bet Love comes but once - and yet I’m oh so glad we met The second time around Love’s more comfortable the second time you fall Like a friendly home the second time you call Who can say, what rought us to this miracle we’ve found There are those who’d bet Love comes but once - and yet I’m oh so glad we met The second time around
![]() |
#245 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Det var fremdeles rom for morsomme sanger her også, ja? (YouTube-link fra tittelen.)
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 14-12-12 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Den er så kul, Skilpadda! |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Den har jeg lært på en litt annen måte, aC:
![]() |
#249 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne kom akkurat på her hjemme. Nå når det er sommer og alt mulig, liksom.
![]() |
#250 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Må dele to av mine favoritter for tiden:
![]() |
#251 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Homage to Florence som går på AKKURAT NÅ på Roskilde. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#252 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Florence!
![]() |
#253 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Tenk, uten meg.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 02-07-10 kl 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Den får meg alltid til å bli på gråten. Men på en god måte.
![]() |
#255 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Vel. Du trodde vel ikke at jeg ikke, aC?
![]() |
#256 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Bor det no`n i osten på himlen
![]() |
#257 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!"Du er sola og jeg er månen", det er en arketyp, er det ikke? (YouTube-link i tittelen her også.)
![]() |
#258 |
Snikende tiger
|
Å, denne er så flott. Særlig da Tommy sang den i begravelsen til Astrid Lindgren.
![]() |
#259 |
Passiv
|
![]() Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Nå skal jeg snart til Vesterålen, og når vi skal på lang sommerferie dit, finner jeg alltid frem denne. |
![]() |
![]() |
#260 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh. Den er nydelig. Og litt ekstra fin med denne animasjonen: (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|