Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shorts og alder

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 10:23   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shorts og alder

Jeg skal på ferie. Og selvsagt er man påvirket av moten, og jeg kjenner at jeg har lyst på shorts. Jeansshorts.

Men egentlig går jeg ikke i shorts fordi jeg synes ikke det ser bra ut på sånne gamlinger som meg. Så spørsmålet er: Tar jeg feil? Kan en snart-50-åring gå i shorts?

Og vær ærlige, jeg tåler det.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:24   #2
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shorts og alder

Jeg går i shorts. Og er nærmere 60 enn 50.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:26   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

En nett, liten Kari Traa kaki-shorts.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:27   #4
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja du kan gå i shorts.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:28   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Atte-det-var?? Selvsagt kan man gå i shorts! 90-åringer kan gå i shorts. 100-åringer kan. 30-40- og 50-åringer kan også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:28   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Moren min er flott i shorts, og hun er snart 70. Jeg kommer til å gå i shorts til jeg blir 100 minst.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:29   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja altså, klart jeg kan, men jeg vil jo ikke hvis det ikke ser ok ut. Jeg løper i shorts av og til, men det blir noe annet. Men lårene mine ser jo ikke ut som de er 20 mer.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 02-07-10, 10:29   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Selvfølgelig kan du gå i shorts!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:29   #9
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Klart du kan !
Tror i grunnen ikke det er så mange andre som bryr seg. Om du liker det og føler deg vel i det så er vel alt bare bra.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:30   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvsagt? Jeg hadde kanskje ikke kjøpt pinetrange eller veldig blingbling, men shorts er da ikke forbeholdt de yngste? Sånn sett synes jeg kanskje minikjole er mer alderssegmentert.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:31   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Klart du skal gå i shorts!
Alle kan gå i shorts.

Gammel 02-07-10, 10:32   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er galt med lår som ikke lenger er 20 år? Og hva slags shorts snakker vi om her egentlig? Jeg er enig i at hotpants kanskje ikke er det lekreste når man ikke har bein som en gaselle (uansett alder, egentlig), selv Madonna ser ikke pen ut i hotpants.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:36   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Gå i shorts hvis du føler deg vel i det.

For å ta det motsatte. Jeg kjenner en jente som da hun var 8 år nektet å gå i shorts på fotballtrening. Hun brukte skjørt.

Gammel 02-07-10, 10:44   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, du kan fint gå i shorts tenker jeg, dog synes jeg kanskje ikke noe veldig glorete eller pinkort er så passende, men det synes jeg egentlig ikke er fint i det hele tatt, okke som.

Gammel 02-07-10, 10:52   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har alltid mislikt shorts, fra jeg var 11 år og syntes beina så ut som pipestilker i fotballshorts til nå som jeg ikke har veltrente og pene bein (i mine øyne). Jeg tar sjelden på meg noe som er direkte uflatterende, så shorts utgår og min personlige mening er at det er penest på de med faste og veltrente bein.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:54   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hvilken shorts du ser for deg, men så lenge det ikke er så trangt at man kan lese på leppene, og så høyt skjært at man ser halve rumpa, så syns jeg alle kan gå med alt.

Gammel 02-07-10, 10:55   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sånn dongerishorts til knærne som er en avklippet dongeribukse. Mannebukse, selvsagt.

Gammel 02-07-10, 10:56   #18
Solblomst
Passiv

Standard

Det kan du.

Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 10:58   #19
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at jeansshorts vil se fint ut på deg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 11:00   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har sånn dongerishorts til knærne som er en avklippet dongeribukse. Mannebukse, selvsagt.

Til knærne har jeg flere av, jeg tenkte på kortere. Jeg kom på tanken da jeg pakket til ferie og pakket shortsen til niåringen - sånn ønsker jeg meg også. Den er ganske kort men ikke hotpants (hun er ni, og jeg har kjøpt den til henne).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.