|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva er nære venner for deg?Når Petter Stordalen slår på stortromma og skal ha bryllup ber han 200 av sine nærmeste venner til fest. Jeg har også sett andre kjendiser invitere 500 av sine nærmeste venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Nære venner er noen jeg vet jeg kan dele alt med. Som jeg stoler på, som jeg vet er der uansett. De jeg kan ringe når som helst, selv om det er midt på natten, hvis jeg trenger noen.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Jeg har mange nære venner. Men de næreste er nok de jeg treffer oftest, og det er en kjerne på ca 8 personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Nå har nok du et mye rikere liv og har tenkt mye nøyere over hva som er Ekte og Gode Verdier enn Petter Stordalen, da, Jessica.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?N æ r e venner for meg, er mennesker som kjenner meg ut og inn, og på godt og vond. Som er like trygg på meg, som jeg er på dem, og som alltid er der om det trengs, og som jeg vet jeg kan stole på på alle måter. |
![]() |
![]() |
#6 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Juste. Og om jeg skulle invitert bare mine nære venner, så hadde det blitt kanskje 10 gjester i bryllupet? Eller nærmere 20, for de fleste har jo partnere... Venner er det flere av, men det er en annen kategori.
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Warren Buffett har visstnok svart noe slikt, når han ble spurt om vennskap:
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Jeg har vel 2 nære venner. En av dem bor her (og mannen hennes kan jeg forsåvidt også snakke om en del med), samt en venninne hjemme. Alle andre er mer bekjente. På FB har jeg sortert ut alle jeg ikke "kjenner" på en eller annen måte. Jeg har også begrensning på bilder, og føler ikke at jeg deler noe med noen jeg ikke vil dele ting med. De som er mer utadvendte kan nok lettere få både flere og nærere venner enn meg, som ikke har behov for så mange, og heller ikke deler ting med så mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Nære venner er de jeg kan le med, gråte med og som kan komme med gode råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() |
#12 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er nære venner for deg?Hvis noen hadde spurt meg og jeg arrangerte en gigantisk fest, hadde jeg dessuten flåsete fastholdt at dette var en fest for mine 500 nærmeste venner. Selvsagt.