Sv: Utbygging/ forandring av miljø i kystsonen, hva mener du?
tja jeg har litt delte meninger synes egentlig at når man først har en hytte ved strandsonen så skulle det være tilhørende tomt til den der man da skulle ha kunne gjøre akkurat slik man gjør på andre tomter. Jeg synes også a komunene skulle i dette tilfelle "eie" deler av strandsonen som skulle ha vert for almenheten mens de som er " tilhørende" tomter skulle feks ha muligheten til inngjering osv. Ja rett og slett at det er registrert som en helt almenelig tomt som "desverre" er beliggende på strandkanten. OM noen forstår hva jeg skall frem til her. Altså at det er like retningslinjer for ett område innad i komunen og at man følger disse, men også at det ikke er helt urealistiske ting kommunen forlanger av de som har hytte der. Jeg personlig synes det er veldig merkelig at om man sitter ute og griller forran hytten sin og det er sent at det da kan komme villt fremmede folk og nakenbade rett forran nesen på deg fordi det er jo tilgjengelig for alle , ja ekstremt tilfelle men har sikkert hendt.
|