Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Jeg har vært med fra oppstarten 80 32,13%
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit 33 13,25%
Jeg hørte om stedet via kjente 106 42,57%
Annet 30 12,05%
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 10:38   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

:Nysgjerrig:

Har vi hatt en sånn tråd tidligere?

Poll kommer.

Gammel 05-07-10, 10:40   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Jeg fikk en sms av Vimsen om at FP var laget.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:41   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var her da det startet. Peker på medlemsnummer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:42   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Og i og med at jeg er medlem 164 så kan det vel kanskje sies å være fra oppstarten. Jeg var nemlig på jentetur da smsen kom og fikk ikke registrert meg før jeg kom hjem dagen etter. Knis.

Gammel 05-07-10, 10:42   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble hanket inn av Adrienne siden det trengtes noen unge nek her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:43   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du får nyte det mens du kan. om noen år er du ikke ungt nek lenger.

Gammel 05-07-10, 10:44   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er et sjefsnek!

Gammel 05-07-10, 10:45   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Du får nyte det mens du kan. om noen år er du ikke ungt nek lenger.

Frekke damen. Hmpf.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:45   #9
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

jeg fikk en pm på et annet forum om at FP fantes og da var det gjort.

Gammel 05-07-10, 10:45   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Siden starten. Medlem nr.91. Var LaBanga som tipset meg om FP etter noe bråk og uro på Et Annet Sted.

Gammel 05-07-10, 10:46   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ble annbefalt det av noen andre en viss annen plass.

Gammel 05-07-10, 10:46   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg ble nysgjerrig etter å ha hørt Inagh snakke så varmt om dette nettforaet.

Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:47   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ikke av de som startet det, men sier allikevel at jeg var med helt fra starten. Jeg fikk en prikk på "annet forum" fra Tinetoff om at dette var stedet å befinne seg heretter.

Gammel 05-07-10, 10:48   #14
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble anbefalt det.
Hvor finner man medlemsnr. sitt da?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:49   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Frekke damen. Hmpf.

Det er livets syklus. I min første jobb var jeg det unge neket som kunne forveksles med elevene. Nå er det ingen som finner på å forveksle meg lenger. Trist men sant.

Gammel 05-07-10, 10:50   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg ble anbefalt det.

Du er nummer 449.

Gammel 05-07-10, 10:51   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg ble anbefalt det.

På første side av forumet, helt nederst det antall aktive brukere står.
Hold musepekeren over ditt brukernavn. Da ser du ditt nummer i den helt nederste linjen som da vises. Helt nederst på skjermen din.

Gammel 05-07-10, 10:53   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tips fra flere brukere, men meldte meg ikke inn før jeg omsider hadde fått barn.

Man ser for øvrig medlemsnummeret ved å holde musa over alle steder der brukernavnet er en link - f.eks. til venstre for et innlegg man har skrevet.

Sist redigert av Bluen : 05-07-10 kl 10:59.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 10:53   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

På første side av forumet, helt nederst det antall aktive brukere står.
Hold musepekeren over ditt brukernavn. Da ser du ditt nummer i den helt nederste linjen som da vises. Helt nederst på skjermen din.

Eller du kan holde musepekeren over navnet ditt i dine innlegg i denne tråden og medlemsnummeret står på den nederste grå linja.

Gammel 05-07-10, 10:53   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg vart invitert via prikk på NM, men brukte litt tid på å bestemme meg for å bytte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.