Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

50 % på Pomp de lux

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 15:06   #101
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

De hadde mye igjen i går i den størrelsen som jentene mine bruker. 134/140.

Ja, de hadde det skjørtet jeg er på utkikk etter i den str., men tror det blir for stort.

Gammel 01-07-10, 15:10   #102
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag kom hentelappen, så jeg skal få hentet pakken i løpet av ettermiddagen. Jentene vet ikke at jeg har bestilt til dem, så det blir nok julaften i stuggu.

Gammel 01-07-10, 18:11   #103
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi fikk klærne i går, og vesla var superfornøyd. Kjempefine klær, gleder meg til hun skal bruke dem. Fargene er så sarte at jeg ikke kommer til å la henne bruke klærne i barnehagen (unntatt dongeriklærne), men nå er det bare en uke igjen før barnehagetiden er over og da skal hun få boltre seg i dem!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 18:15   #104
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg og bestillt.
En coral og hvitstripete genser og tights, og kjole til, og mange strømpebukser og tightser.

De vokser jo som ugress disse ungene.

Gammel 01-07-10, 18:40   #105
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Tøyet er kommet, endelig, og som forventet var alt riktig lekkert. Romslig i størrelsen, men det visste jeg på forhånd, det meste passer nok best til neste år. Har forresten klart å surre litt da jeg bestilte, har fått 2 stk grå skjørt i str 98/104, modell Iris. Hvis noen vil kjøpe det ene av meg, bare gi meg beskjed så sender jeg det i posten. Ellers skal jeg legge det ut for salg her inne altså, sammen med mye annet tøy, må bare feriere litt først!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 19:19   #106
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Venter¨på pakke jeg også. Håper den kommer før vi drar på ferie

Gammel 01-07-10, 19:45   #107
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Bestillte 23/6, det står fakturert 29/6, er de sendt da?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 19:50   #108
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

fikk pakken på døren nå.. fantastisk service.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 19:56   #109
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Den ene kjolen var litt for vid, men hun var storfornøyd og snurra seg mange ganger rundt foran speilet.

Aurora var også storfornøyd med snurreeffekten i sin kjole. Ikke det beste bildet av kjolen, men det beste jeg har hittil:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 030ed.jpg (168,1 KB, 184 visninger)
Gammel 01-07-10, 20:21   #110
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk pakken nå (gutteklær selvfølgelig). Kvaliteten virker bra, fargene er i og for seg fine, men skarpere enn ventet. Og tøyet er litt... tja... glatt/syntetisk på endel av det? Jeg kunne ønske meg litt dusere farger, naturmaterialer og fine skjorter etc til guttene også.

Gammel 01-07-10, 20:34   #111
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lillesøster kledde på seg en singlet og en cardigan med en gang, og har planlagt hva hun skal ha på seg i morgen når det er siste barnehagdag.
Storesøster har ikke sett sitt tøy enda. Jeg synes det er nydelig!

Gammel 01-07-10, 20:57   #112
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Hentet også pakke idag.

Klærne til snuppa i 98/104 ser ut til å være romslig i str., men hun sklir nok rett inn i det:-)
Kjøpte også to gensre og en vest til poden i str. 134/140, og de ser veldig bra ut i str. Ene genseren var en smal og fin modell til min slanke sønn. Tenker dette blir flittig brukt.

God handel!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 11:40   #113
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg hentet pakken min i går, utrolig mye fint! Jeg kjøpte bare gensere og topper og en en str større en snuppa vanligvis bruker fordi jeg syns noen av de toppene hun har derfra fra før er litt små og korte.
Gleder meg til hun kommer hjem slik at hun får prøvd de.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 11:51   #114
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg la inn en bestilling igår på en del guttetøy. Er spent. Kjekt med litt nytt tøy når storebror skal begynne på skolen og lillebror skal i ny barnehage.
Står fortsatt 'avventer' på ordren min, da.

Gammel 02-07-10, 12:02   #115
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter fortsatt på 2 pakker derfra, går ikke så veldig fort med de synes jeg.

Poden har hatt på seg noen av de andre klærne , han er strålendes fornøyd. Det er jeg også. Fine farger og godt stoff virker det som.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 12:06   #116
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bestilte den 22juni og har fremdeles ikke fått noe. Fikk sporingsnummer med beskjed om at varene var sent fra lager forrige mandag, men når jeg går inn der står det at de kun har mottatt melding, men ingen sending er mottat enda. Hva kan det bety da?

Gammel 05-07-10, 14:09   #117
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må det være noe galt et sted, Senna. Det var lang tid. Min bestilling tok en uke.

Gammel 05-07-10, 14:34   #118
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg sent mail og etterlyst pakken min.

Gammel 05-07-10, 17:45   #119
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt en ny ladning til storesøster. Masse fine overdeler ble det denne gangen.

Gammel 05-07-10, 18:57   #120
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også bestilt en ny ladning, til både gutt og jente

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.