|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Viser tenner
|
Sv: 50 % på Pomp de luxI dag kom hentelappen, så jeg skal få hentet pakken i løpet av ettermiddagen. Jentene vet ikke at jeg har bestilt til dem, så det blir nok julaften i stuggu.
|
|
|
#103 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxVi fikk klærne i går, og vesla var superfornøyd. Kjempefine klær, gleder meg til hun skal bruke dem. Fargene er så sarte at jeg ikke kommer til å la henne bruke klærne i barnehagen (unntatt dongeriklærne), men nå er det bare en uke igjen før barnehagetiden er over og da skal hun få boltre seg i dem! |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Curlingkone
|
Sv: 50 % på Pomp de luxDa har jeg og bestillt.
|
|
|
#105 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: 50 % på Pomp de luxTøyet er kommet, endelig, og som forventet var alt riktig lekkert. Romslig i størrelsen, men det visste jeg på forhånd, det meste passer nok best til neste år. Har forresten klart å surre litt da jeg bestilte, har fått 2 stk grå skjørt i str 98/104, modell Iris. Hvis noen vil kjøpe det ene av meg, bare gi meg beskjed så sender jeg det i posten. Ellers skal jeg legge det ut for salg her inne altså, sammen med mye annet tøy, må bare feriere litt først! |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxVenter¨på pakke jeg også. Håper den kommer før vi drar på ferie
|
|
|
#109 |
|
Quiet, please
|
Sv: 50 % på Pomp de lux
Aurora var også storfornøyd med snurreeffekten i sin kjole. Ikke det beste bildet av kjolen, men det beste jeg har hittil:
|
|
|
#110 |
|
maler
|
Sv: 50 % på Pomp de luxVi fikk pakken nå (gutteklær selvfølgelig). Kvaliteten virker bra, fargene er i og for seg fine, men skarpere enn ventet. Og tøyet er litt... tja... glatt/syntetisk på endel av det? Jeg kunne ønske meg litt dusere farger, naturmaterialer og fine skjorter etc til guttene også.
|
|
|
#111 |
|
Viser tenner
|
Sv: 50 % på Pomp de luxLillesøster kledde på seg en singlet og en cardigan med en gang, og har planlagt hva hun skal ha på seg i morgen når det er siste barnehagdag.
|
|
|
#112 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: 50 % på Pomp de luxHentet også pakke idag. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg hentet pakken min i går, utrolig mye fint! Jeg kjøpte bare gensere og topper og en en str større en snuppa vanligvis bruker fordi jeg syns noen av de toppene hun har derfra fra før er litt små og korte. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg la inn en bestilling igår på en del guttetøy. Er spent. Kjekt med litt nytt tøy når storebror skal begynne på skolen og lillebror skal i ny barnehage.
|
|
|
#115 |
|
Drømmer
|
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg venter fortsatt på 2 pakker derfra, går ikke så veldig fort med de synes jeg. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Javel
|
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg bestilte den 22juni og har fremdeles ikke fått noe. Fikk sporingsnummer med beskjed om at varene var sent fra lager forrige mandag, men når jeg går inn der står det at de kun har mottatt melding, men ingen sending er mottat enda. Hva kan det bety da?
|
|
|
|
#120 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: 50 % på Pomp de luxJeg har også bestilt en ny ladning, til både gutt og jente
|
![]() |
|
|