Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Jeg har vært med fra oppstarten 80 32,13%
Jeg klikket meg tilfeldig fram hit 33 13,25%
Jeg hørte om stedet via kjente 106 42,57%
Annet 30 12,05%
Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 14:52   #101
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?

Var det Tjorven som giftet seg i NY?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 15:03   #102
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror jeg fant forumet via en tråd i Et annet forum da jeg lurte på hvor alle de såkalte modne mødrene var blitt av.

Gammel 05-07-10, 15:04   #103
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Var det Tjorven som giftet seg i NY?

Gammel 05-07-10, 15:39   #104
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Treig på avtrekkeren jeg da, men måtte jo tusle etter alle andre til slutt......

Gammel 05-07-10, 15:53   #105
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

ILY tipset meg. Den første tiden her inne hadde jeg et annet nick og jeg var vel ikke så veldig aktiv. Etterhvert var jeg oftere og oftere innom her. Skiftet nick og fant meg godt til rette. Nå er jeg innom her flere ganger om dagen. Er vel ikke den med flest innlegg- er ivrigere som leser.

Gammel 05-07-10, 15:56   #106
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en pm på er helt annet forum fra et nick jeg ikke kjente supergodt (da) med tips om at FP hadde hakket mer takhøyde enn det forumet jeg vanligvis kverulerte på. Og det hadde hun veldig rett i.

Gammel 05-07-10, 15:56   #107
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært med fra oppstarten

Jeg misset ombordstigningen på MayFlower, men rodde etter i en helsikes fart i ei lita jolle "MiniFlower".

Gammel 05-07-10, 15:59   #108
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg fant faktisk frem via Superiors blogg om Minstemann.

Noe tilsvarende med meg.

Tror jeg meldte meg inn rundt 1 årsdagen til FP. Husker iallefall noe rosa og "ny" logo

Har ikke vært "på det andre stedet", men var halvaktiv på BarniMagen og DinBaby noen år. Det ble i grunnen for mye baby for meg når minsten min begynte å bli 3-4 år.

Gammel 05-07-10, 16:03   #109
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten aldri vært på der andre forumet som tydelgvis mange andre her inne har vært på. Dvs jeg registrerte meg der en dag for et par mnd siden da FP var nede for service, i ren nysgjerrighet og kan egentlig forstå hvorfor der rømte.

Gammel 05-07-10, 16:10   #110
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

jeg fikk en pm på et annet forum om at FP fantes og da var det gjort.

Det fikk jeg og.

Gammel 05-07-10, 16:55   #111
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk vel et tips et annet sted i gamle dager.

Gammel 05-07-10, 16:58   #112
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vandret over fra Det Andre Stedet... fikk en prikk der med tips om FP...

Gammel 05-07-10, 17:08   #113
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg fikk en pm på er helt annet forum fra et nick jeg ikke kjente supergodt (da) med tips om at FP hadde hakket mer takhøyde enn det forumet jeg vanligvis kverulerte på. Og det hadde hun veldig rett i.

Jeg hentet også kremfolk. (Men ble jeg hentet av noen? Nei. Ingen sa fra til meg. Jeg måtte lete meg frem helt selv, og av registreringsdatoen min å dømme gikk jeg rundt i blinde i en hel måned. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 17:14   #114
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble tipset da jeg lurte på hvor alle de morsomme folkene hadde blitt av.

Gammel 05-07-10, 17:22   #115
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det var vel via NM. Rart det ikke var et alernaiv: "Via andre forum?"

Medlem siden: 14-10-06
Det var vel ganske bra?

Men søren og, jeg klarer ikke finne medlemsnummeret mitt.

Sist redigert av Hondacrv : 05-07-10 kl 17:32.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 17:41   #116
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde akkurat begynt å lurke på MM, men plutselig var alle borte. Det var ikke vanskelig å finne veien hit, hvor jeg også lurket lenge og vel før jeg ga meg til kjenne. Syntes først ikke jeg kunne gjøre det før jeg hadde fått barn (men lenge klarte jeg ikke å holde tann for tunge, så jeg var vel aktiv her i et års tid før ullungen kom).

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 17:41   #117
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det var vel via NM. Rart det ikke var et alernaiv: "Via andre forum?"

Medlem siden: 14-10-06
Det var vel ganske bra?

Men søren og, jeg klarer ikke finne medlemsnummeret mitt.

Du har nr. 411. Hold musa over avataren din så ser du det nederst på skjermen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 18:01   #118
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en PM på Det Andre Stedet.

Jeg registrerte meg i september '06, men synes det var litt skummelt her inne, så jeg ble ikke aktiv før et halvt års tid senere.

Gammel 05-07-10, 18:39   #119
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk beskjed av Tinkadott om å innfinne meg her. Veloppdragen som jeg er, adlyder jeg ordrer fra andre. I alle fall av og til

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 19:00   #120
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg tror jeg fant forumet via en tråd i Et annet forum da jeg lurte på hvor alle de såkalte modne mødrene var blitt av.

Jeg også. Eller egentlig en link i Mims signatur, om jeg ikke husker helt feil. Men da var de modne mødrene forlengst forduftet, og trådene om hvor de forsvant behørlig slettet av admin. På Det Andre forumet.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.