|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Å velge mellom to onder (bilseter)Vi kan komme i den situasjonen å måtte velge om:
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)Bakovervendt i forsetet. Uten tvil. Så får dere vurdere hvem som skal sitte der ut fra hva som gir mest plass totalt, evt isofixbase til babystolen etc.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)Lillesøster sitter per i dag i maxi cosi, og ettersom hun stortrives i setet sitt blir hun sittende så lenge hun kan.
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)Jeg vil tippe at minstemann bakovervendt i forsetet er det beste. Fordi man fraråder forovervendt foran blant annet pga. manglende beskyttelse mot flyvende gjenstander gjennom frontruta. I tillegg er det rimelig varmt og plagsomt for et barn å sitte foran med sola midt i fleisen. *erfart*
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)For meg er det ikke to onder. En onde og en god løsning. Det er bevist at det er like sikkert å sitte fremme uten airbag som på venstreside bak. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)Ah, jeg visste ikke at fremsetet bakovervendt uten airbag var like sikkert, det føles bare litt "skummelt" ut.
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)
Hm. Vet ikke.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Å velge mellom to onder (bilseter)Det er godt mulig eldste får bedre plass bakovervendt i forsetet enn forsetet. Det varierer fra bil til bil. Jeg hadde uansett satt en av dem bakovervendt i forsetet.
|
|
![]() |
|
|