Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Android applications

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 08:30   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Android applications

Etter en tråd her om en iphone-app som heter hipstamatic har jeg lastet ned en lignende som heter "vignette demo" og som har mange morsomme foto-muligheter. Denne bruker jeg masse om dagen!

Ellers bruker jeg "Astrid to-do list" for å mase på meg når det er ting jeg må huske på. Astrid er litt festlig.

Ellers har jeg en "3G watchdog" som følger litt med på internettbruken min, "Astro" file manager, "meebo IM" for MSN, "Mobisle" for notater, "my tracks" for gps og CardioTrainer som er nevnt over her.

Har testet ut "linphone" for ip-telefoni, men fikk den ikke til å funke. Noen som vet om noe lignende?

Gammel 07-07-10, 08:33   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker også "Se hvem som ringer" fra Gule sider.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 09:33   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Etter en tråd her om en iphone-app som heter hipstamatic har jeg lastet ned en lignende som heter "vignette demo" og som har mange morsomme foto-muligheter. Denne bruker jeg masse om dagen!

Har akkurat lastet ned denne. Genial!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.