Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Android applications

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 00:47   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android applications

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Programmene lastes ned og installeres i bakgrunn. Gå på oversikten for applikasjoner for å se hva som har blitt installert. Du kan evt. søke opp applikasjonen.

Er det en HTC-telefon med Android og HTCs egne Sense-grensesnitt trykker man på på ikonet nede i venstre hjørne - sirkel med en trekant inni.

MEN: Når dere tar ned applikasjoner... legg merke til hva applikasjonene skal ha tilgang til. En del applikasjoner skal ha tilgang til bl.a. telefonliste, personinfo etc. uten at de egentlig skulle ha noe reelt behov for det egentlig...

Takk for svar.
Skal sjekke dette med hva de forskjellige applikasjonene skal ha tilgang til.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:47   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Takk for svar.
Skal sjekke dette med hva de forskjellige applikasjonene skal ha tilgang til.

I det man velger å installere får man en oversikt over hva applikasjonen aksesserer på telefonen.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:57   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hmmm... jeg skjønner ikke dette med market jeg altså.

Jeg går inn, velger en applikasjon, og trykker install, og så kommer det opp beskjed om at denne vil installeres.
Hvis jeg videre går inn på Downloads på market, så står det starting download på app'en jeg har valgt å innstallere. Så skjer det ikke noe mer, og jeg finner ikke app'en igjen på noen av skrivebordene.

Gammel 08-07-10, 21:54   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Hmmm... jeg skjønner ikke dette med market jeg altså.

Jeg går inn, velger en applikasjon, og trykker install, og så kommer det opp beskjed om at denne vil installeres.
Hvis jeg videre går inn på Downloads på market, så står det starting download på app'en jeg har valgt å innstallere. Så skjer det ikke noe mer, og jeg finner ikke app'en igjen på noen av skrivebordene.

Dte hørtes rart ut. Når jeg trykker Install, tar det et par minutter så har applikasjonen lagt seg i lista med alle de andre appene. I tillegg vises det øverst på telefonen, der jeg ser innkomne meldinger og mail også.

Gammel 09-07-10, 00:45   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Dte hørtes rart ut. Når jeg trykker Install, tar det et par minutter så har applikasjonen lagt seg i lista med alle de andre appene. I tillegg vises det øverst på telefonen, der jeg ser innkomne meldinger og mail også.

Det ordnet seg i dag. Jeg tror kanskje det var fordi telefonen var koblet opp til trådløst nett, men at signalene var altfor svake.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.