Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Halv pris på Glassmagasinet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 15:24   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Halv pris på glassmagasinet

Tenker kjeden ryker snart...........

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:31   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Tenker kjeden ryker snart...........

Derfor bør jeg løpe avsted og bruke tilgodelappen....

Gammel 03-06-10, 15:38   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Derfor bør jeg løpe avsted og bruke tilgodelappen....

Ja, det tror jeg nok du bør ja. Ikke sikkert du får brukt den etter sommeren...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 18:19   #24
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her ute har de ihvertfall egner servisene innimellom. Har kjøpt Karius og Baktus før jul.
Ellers har det ikke vert så mye som er vert pengene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 14:43   #25
Abeline
Aktiv

Medlem siden: May 2010
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har også fundert på om dette med økoomi spiller inn. Brynestad eier Glassmagasinet. Jeg leste nylig at fler av hans selskap ikke gjøre det spesiellt godt.

Men de åpner jo fortsatt nye butikker, er ikke det litt rart hvis kjeden går dårlig? Kanskje de prøver å få noen andre i bransjen til å forsvinne?

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 20:46   #26
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jeg var innom en nyåpnet butikk for en stund siden, åpningstilbudet var på 30% på hele butikken og uken etter hadde de 50%

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 21:15   #27
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har mange ganger undret meg over at Glassmagasinet alltid reklamerer med halv pris og andre supertilbud. Men det er svært sjelden jeg finner noe der inne som jeg kunne tenkt meg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 09:53   #28
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Abeline, her.

Men de åpner jo fortsatt nye butikker, er ikke det litt rart hvis kjeden går dårlig? Kanskje de prøver å få noen andre i bransjen til å forsvinne?

Enig i at det ikke rimer helt. Kanskje de sitter med store lager og trenger å få dem omsatt. Jeg har funnet mer dill og gammelt enn nytt og fint de gangene jeg har vært innom.

Brynestad eier både Porsgrund Porselen og Hadeland glassverk, men har nylig solgt Stenige Slott.

Gammel 09-06-10, 10:16   #29
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halv pris på Glassmagasinet

Dette er jo en del av Brynestads 'imperium' Smart Club er solgt ut, og de driver nok og kvitter seg med varelager.

Porsgrunn Porselen er vel også innblandet i denne suppa, Duka og Steninge Slott, men tror kanskje noe av dette har blitt solgt ut.

Uansett -de får ikke kreditt og må selge unna varelager for å få kjøpt nytt.

Er helt enig - det var en kul butikk, nå har den blitt gørr og kjip.

Gammel 09-06-10, 11:06   #30
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dei har jerngryter frå Le Cruiset, så det kan ein jo sikre seg

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 20:51   #31
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spurte for 3 uker siden hvor lenge de skulle ha dette tilbudet. Ut neste uke var svaret. De har samme tilbud ennå.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.