Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er disse skoene trashy?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-10, 14:17   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er disse skoene trashy?

Skoene er vel "helt inn" vil jeg tro

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 14:32   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jepp, sorry. Trashy og ikke fine i det hele tatt. Men så kan det hende at jeg har veldig sær smak altså, du skal ikke se bort fra det.

Gammel 09-07-10, 14:38   #23
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spesielle, men ikke trashy. Det er min mening.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 15:08   #24
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Ikke trashy i det hele tatt. Litt rare og litt fine.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 16:07   #25
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Synes de er fine. Jeg kunne tenke meg de som Nekinna har, og lurer på hvor de er kjøpt, hvilket merke?

De er kjøpt på skoringen om jeg ikke husker helt, ca 900 kr
merket er vagabond

Finner ikke link til de men var ihverfall der jeg kjøpte dem

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 20:59   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

At de er moderne og "helt inn" er ikke akkurat noen garanti for at de ikke er trashy...

Om det er trashy er jeg valgt usikker på, men jeg ville ikke blitt sett med dem i alle fall... men min smak er jo en anelse ute av takt med moten da.

Gammel 09-07-10, 21:19   #27
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Neida, ikke trashy. Kommer masse sko på samme type lest/såle (kile m/ platå) nå fremover. Om dine skulle være trashy, så er i allefall mine det, og det kan vi jo ikke ha noe av.

Ok da, de er kanskje ikke helt riktig å sammenligne med...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:21   #28
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Neida, ikke trashy. Kommer masse sko på samme type lest/såle (kile m/ platå) nå fremover. Om dine skulle være trashy, så er i allefall mine det, og det kan vi jo ikke ha noe av.

Disse var trashy...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:28   #29
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Disse var trashy...

Neida, så kule atte.

Gammel 09-07-10, 21:56   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes de er trashy.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:57   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trashy og harry...

Gammel 09-07-10, 23:36   #32
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Neida, ikke trashy. Kommer masse sko på samme type lest/såle (kile m/ platå) nå fremover.

Som sagt, at det er moderne betyr da ikke at det ikke kan være trashy... når trashy er moderne, er det ikke "utrashy" av den grunn?

Gammel 09-07-10, 23:44   #33
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Som sagt, at det er moderne betyr da ikke at det ikke kan være trashy... når trashy er moderne, er det ikke "utrashy" av den grunn?

Det har du faktisk helt rett i.

Jeg synes uansett ikke denne typen sko er trashy, men folk liker jo forskjellig. Når det er sagt, jeg var i ganske så tvil selv om denne modellen jeg nå har valgt meg, men siden jeg jobber i et trend-konsept så ble det da til at jeg valgte disse. Nå elsker jeg de.

Gammel 10-07-10, 01:35   #34
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

syns det ble litt sånn drag queen aktige og ja litt trashy... (beklager)

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 01:40   #35
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker litt "trashy" sko/støvletter, men disse var ikke det -og jeg likte dem ikke, for jeg liker ikke kilehel (det er det det heter, sant?). Hadde de hatt normal hel hadde jeg likt dem.

Smak og behag med andre ord.

Gammel 10-07-10, 13:43   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse var trashy. Det er jo ikke kilehælen som bestemmer om det er trashy eller ikke, men det generelle utseendet. De øverste ser ut som guvernantesko, disse som ... ja, du vet. Jeg har forresten masse sko som er trashy, det er jo ikke noe problem å innrømme det? Trashy kan i noen sammenhenger være kult, og i andre, not so much.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 14:37   #37
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt oppsummert av glitter!

Kilehæl generelt er fint, synes jeg. Og fint å gå på for høy hæl-pyser som meg.

Gammel 10-07-10, 14:41   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Godt oppsummert av glitter!

Kilehæl generelt er fint, synes jeg. Og fint å gå på for høy hæl-pyser som meg.

Jeg synes kilehæl kan være verre å balansere på enn høye hæler. Særlig hvis det er en smal kilehæl.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 14:43   #39
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Enig med Glitter.

Disse likte jeg bedre:

Gammel 10-07-10, 15:09   #40
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes kilehæl kan være verre å balansere på enn høye hæler. Særlig hvis det er en smal kilehæl.

Ja, det kan være - jeg er så lite vågal at jeg holder meg til relativt lav hæl enten den er av type kile eller annen. (Det blir så langt ned! )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.