Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder av døde barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 14:57   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av døde barn

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Der tar du feil.

De fleste VIL ikke glemme barnet. Å glemme det føler feil

Når jeg 5,5 år etter jeg blir englemamma blir spurt hvor mange barn jeg har sier jeg ett her og en engel. Jeg klarer ikke å si bare ett.

I enkelte situasjoner bruker jeg en englenål, for å signalisere dette. Jeg føler meg ikke brydd av at noen spør.

Men da kan du velge selv? Jeg bare undres, altså. Man stiller seg jo så åpen, og helt uten å kunne filtrere. Hensynsløse, fæle (eller bare dumme) mennesker vil kunne bråstoppe foran pulten og begynne å lekse opp om hvor fælt det er med et bilde, hvordan det gjør at man "henger seg opp i fortiden" eller hva det nå måtte være. Jeg innbiller meg at jeg ville ønsket mer "kontroll" med de samtalene enn det det å ha et bilde stående fremme ville medføre.

Jeg har stor forståelse for at du innlemmer begge barna når du snakker om hvor mange du har, og ellers der det er naturlig. Jeg har en venninne med tre barn, to i live, og jeg tenker alltid på T*** som en av de tre. Jeg husker hun ble veldig glad da hun fikk tredje, og jeg kommenterte på navnet at det passet så bra med navnet til den andre (døde) gutten. For de hadde vært opptatt av akkurat det, men ingen hadde nevnt det.

Men dette er bare strøtanker for meg, altså. Jeg har jo, gudsjelov, ikke peiling.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.