|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Jeg tror jeg skal begynne å sette opp en liste.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?
Jeg kjøpte på Lindex for noen uker siden. 50,- for 4 flasker.
![]() |
#66 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Knekkebrød og telys er med i sydenkofferten her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?I år tror jeg faktisk at jeg skal ha med noen pakker med Fiberrik solsikke eller hva den heter. Så har jeg noe skikkelig å spise til frokost. To uker på kjipt brød vet jeg ikke om jeg orker. Ellers har vi vel ikke med noe som er veldig spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Mitt geniale klestips: Pakk først alt du tror du må ha med, og ta deretter ut halvparten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Jeg har tenkt å bare ta med meg 5-6 kjoler denne gangen. Da blir det mye mindre pes enn med skjørt og shorts og t-shirt som må passe sammen. Vi må prøve å pakke litt lett for to uker. Vi er ikke spesielt flinke til å pakke lite. Denne gangen har mannen lovet å ikke ta med masse bukser og andre "varme" klær, jeg tror jeg har klart å overbevise han om at det ikke er behov for det på Kanariøyene om sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Hørte en gang om de tre p-er. Penger, pass og prevensjon. Alt annet kan skaffes på nytt. :-)
![]() |
#71 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?Strikketøy, bok, iPod, kamera, solkrem og luktfri hurtigtørkende deodorant som jeg bare har funnet i USA (begynner å gå tom ...
![]() |
|
|