|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak
Hadde nok nevnt det for naboen om det hadde blitt mere enn en øl, kanskje...vet ikke.
Stemmer nok det.
Mmmmm ciiider.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..
Ikke jeg heller. En Carlsberg gjør nok ikke så mye til og fra. Kanskje de er danske? De drikker jo som gærne, både sent og tidlig. Det blir omtrent som om vi tar oss en brus. |
|
|
|
#23 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takJeg finner det bare litt merksnodig å ha med seg øl på jobb. Og hadde det vært et norsk snekkerfirma så er det nok heller ikke akseptert. Om de gjør dette på andres hus, gir jeg blanke i.
|
|
|
#24 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takJeg hadde ikke brydd meg, heller.
|
|
|
#25 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takTok du frem kikkerten?
|
|
|
#26 |
|
guru advisor
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takEtter å ha bodd og arbeidet i Danmark må jeg si at jeg tar en enkel halvliter i arbeidstiden med kunsende ro. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takKanskje det var naboen som sto for serveringen? De som har jobbet i vår hage de siste ukene har ved et par anledninger blitt servert øl. Jeg ser ikke problemet. Manglende sikring er noe helt annet. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takManglende sikring hadde jeg kanskje brydd meg med, men ikke en (lett)øl i sommervarmen. Men altså - kikkert?
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takOm jeg i det hele tatt hadde tenkt over at det var folk på naboens tak, så hadde jeg i hvert fall ikke lagt noe energi i å finne ut hva de drakk i pausen...
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takHer har det vært folk uten sikring på nesten alle naboenes tak det siste året. Jeg tenker at det får naboene stå for selv. Hva de har drukket der, har jeg ikke tenkt på |
|
|
|
|
|
#32 |
|
© All rights reserved
|
Jeg stemmer på hun med kikkerten. Jeg vil heller ha pilsdrikkende skattesnytere som nabo enn en som spionerer på meg med kikkert. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takMest skeptisk til kikkerten jeg også gitt. Jeg drikker lite selv og synes ikke noe om at folk drikker på jobb, men at noen håndverkere tar seg en lettøl hadde jeg ikke tenkt stort over. Særlig ikke om de ikke var ansatt av meg.
|
|
|
|
#35 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takHadde ikke løftet en finger!
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takjeg kjenner jeg må si meg enig med madam mim her. Det finnes vel ett ortak som å først feie forran sin egen dør.. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takUsikret arbeid på tak i alkoholpåvirket tilstand er lovbrudd, og ved lovbrudd må man ha lov til å dra frem kikkert. Dere som hyler og skriker over naboer som ikke bryr seg ved mistanke om barnemishandling? Kikkert for å se om det er ektemannen eller en annen som sniker seg ut bakdøren, se, det blir noe annet.
|
|
|
#38 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Ta det med ro. Her er det umulig å spionere på noen naboer med kikkert. Vi har en kikkert liggende fremme pga utsikten vår består kun av sjø og båtliv (og et hustak som det normalt ikke pleier å være folk på). Litt koselig av og til ta å kikke en kort titt på livet på sjøen. Venner og familie pleier også å ringe opp slik at vi skal gå ut å vinke og kikke etter dem. Så hvis dere er nærtagne og dere kommer tøffende i en båt, så skal dere kanskje holde dere unna her for her har alle naboene jeg vet om kikkert liggende fremme til det bruket
|
|
|
#39 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takEnig med siste innlegg! |
|
|
|
![]() |
|
|