|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
![]() |
Sv: Hvilken er finest? :)Jeg syns nr. 2, Agape, var veldig mye finere enn det første til og med. Til tross for 13 på dusiner |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken er finest? :)Den første er finest! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken er finest? :)Men nå såg jeg ryggen på den.... Ble litt usikker....Men nr1 var veldig lekker forfra da, og mulig bak også, med rett kropp, og hårfrisyre? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken er finest? :)Jeg sverger til "less is more" og synes definitivt at kjole nummer to var mest elegant.
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Hvilken er finest? :)Nr. 2! Den har en fasong som de fleste kler! Lettere enn med nr. 1 i allefall! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken er finest? :)Jeg synes nr 2 var finest. Likte ikke ryggen på nr 1. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken er finest? :)Jeg synes nr 2 var finest. Spesielt på grunn av ryggen. Kanskje ikke ekstremt spesiell, men veldig fin. Den lignet bittelitt på min kjole, som jeg var ekstremt fornøyd med.
|
|
|
|
#28 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilken er finest? :)Jeg synes nr 2 var finest. Den er som de andre sier også mer bænkers i forhold til kroppsfasong. Men om du er ute etter noe mer spesielt så skjønner jeg at du sikler på nr 1, men den er altså ikke helt etter min smak.
|
|
|
#29 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken er finest? :)
Enig i dette. Jeg synes den første er nydelig, men innser for eksempel at den ikke hadde kledd meg videre godt. Min beste venninne derimot, hun hadde vært perfekt for den. |
|
|
|
![]() |
|
|