Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henter du barna i tide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-10, 14:27   #441
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg mistenker barnehagen for å gjere nett dette for å få tidleg fri ein gong i mellom. Når dei legger opptreden til klokka to til kvart over to, så er dei fleste barna ute av barnehagen til klokka er seinast tre. Det er begrensa kor lenge ein gidder/orkar/har tid til å vere på sånne ting. Og alle tar med seg barna heim på dette tidspunktet. Ingen går tilbake på jobb for så å komme igjen og hente barna ein time seinare.

Åkai, eg veit at det sikkert ikkje er dette som er tanken bak foreldrekaffi/besteforeldrekaffi/kunstutstilling/juleshow etc, men tanken har definitivt slått meg. Foreldre i vår barnehage er utruleg flinke til å stille opp på alt sånt, eg trur knapt det skjer at ikkje minst eitt av barnets familiemedlemmar dukkar opp.

Den tanken har jeg også tenkt. Sikkert helt urimelig, men man kan lure enkelte ganger.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 19:14   #442
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Den tanken har jeg også tenkt. Sikkert helt urimelig, men man kan lure enkelte ganger.

Foreldrene i den barnehagen jeg har jobbet sitter gjerne lenge og skravler med hverandre, så vi får ikke gått for tidlig nei, og som jeg skrev litt lengre opp, vi hadde ikke fått gått heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.