Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er disse skoene trashy?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 21:43   #41
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er disse skoene trashy?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Disse var trashy. Det er jo ikke kilehælen som bestemmer om det er trashy eller ikke, men det generelle utseendet. De øverste ser ut som guvernantesko, disse som ... ja, du vet. Jeg har forresten masse sko som er trashy, det er jo ikke noe problem å innrømme det? Trashy kan i noen sammenhenger være kult, og i andre, not so much.

Vet at det ikke er kilehelen som avgjør det, det finnes jo mange flotte og fine sko på kile. Jeg vet også at modellen jeg har ikke kan sammenlignes med den i første innlegg, det er en helt annen type sko, men siden jeg antok at HI mente det var helheten med skoen inkl sålen hun var skeptisk til var trashy (siden overdelen på skoene var nokså nøytrale) så fikk jeg lyst til å legge ut min som er en god anelse drøyere og nok gjerne i kategorien trashy for mange.

Sånn generelt sett så synes jeg faktisk sko med kilehel faktisk langt bedre å gå i over tid da de støtter bedre enn sko med vanlig hel. Jeg blir raskere sliten på jobb i andre støvletter enn de med kile.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 21:50   #42
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Selv om det ikke er min stil, så er de ikke trashy, altså. Jeg skjønner ikke at man kan påstå det heller.

Ellers synes jeg at tilbehøret betyr alt. Leopardpumps kan være trashy, men ganske kult også om tilbehøret er klassisk og elegant. Men ikke sammen med miniskjørt, liksom.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 22:49   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva trashy betyr. :deltar:

Gammel 10-07-10, 22:57   #44
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke hva trashy betyr. :deltar:

Det er litt sånn WWBSW. What Would Britney Spears Wear.

Gammel 10-07-10, 23:18   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fabelaktig beskrivelse.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 10:11   #46
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-07-10, 10:23   #47
Tingeling:)
Nybegynner

Tingeling:) sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Tingeling:) har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes ikke noe om de. Langt ifra fine i allefall!

Tingeling:) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 11:23   #48
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kilehæl er fint, men jeg synes det var rart med den lille hælen nederst der, det likte jeg ikke.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 22:03   #49
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er litt sånn WWBSW. What Would Britney Spears Wear.

Jeg har en blogg jeg følger for å finne ut hva som er trashy, og nå greide hun selvfølgelig å kjøpe noen sko som ligner. Da kan ikke jeg ha dem

Venter på støvlettene i steden, de er IKKE trashy. Selv ikke om frøken mossing kjøper dem

Gammel 12-07-10, 23:09   #50
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg har en blogg jeg følger for å finne ut hva som er trashy, og nå greide hun selvfølgelig å kjøpe noen sko som ligner. Da kan ikke jeg ha dem

Venter på støvlettene i steden, de er IKKE trashy. Selv ikke om frøken mossing kjøper dem

Du kan ikke ha skoene fordi Britney Spears har kjøpt noen som ligner? Det er en helt ordinær sko med kilehel, ser ikke helt hva som er galt med den. Det viktigste er vel at du føler deg vel?

Edit:Eller mente du kanskje ikke BS nå? Jaja, sånn kan det gå når man leser litt raskt.

Sist redigert av Luvi : 13-07-10 kl 16:54.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 00:50   #51
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ikke trashy bare veldig, veldig ugly.... men som kjent så er smaken som baken.

Gammel 13-07-10, 12:34   #52
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Ey, du må jo avsløre kildene dine? HVILKEN blogg?

Gammel 13-07-10, 13:02   #53
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Ey, du må jo avsløre kildene dine? HVILKEN blogg?

Hun skriver det jo: Mossing

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 13:07   #54
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker kilehel og min skodilla har virkelig våknet den siste tiden...

Jeg syne de er fine!

Gammel 13-07-10, 15:26   #55
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Dette var virkelig dagen for å lære mye nytt.
WWBSW

Skoene var virkelig ikke min stil. Punktum. Det har riktignok hendt at jeg har endret mening etter noen måneder med hjernevask fra alle kanaler. Men kilehæl forstår jeg meg altså ikke på.

Den bloggen var jo.
intresang

en måte

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 18:32   #56
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg veit ikke hva trashy er, men de skoene der var skikkelig stygge. *deltar*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:53   #57
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hun skriver det jo: Mossing

siden jeg ikke ser på bajs-tv, måtte jeg google.

Oh, my God.

Sist redigert av Nera : 13-07-10 kl 21:01.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:16   #58
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Topp, den bloggen hadde jeg helt glemt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:17   #59
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Var det greit å bli minnet på den, da?

Gammel 13-07-10, 21:18   #60
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var supert!!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.