|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekkproblem til snartførsteklassing (Må de ha 20 liters?)Eldstemor kunne godt ha brukt 12 liter fra Bergans. Hun har også en som hun bruker på tur, for den er mye bedre å bære for henne. Hun får både leksemappe og lesemappe ned i den (a4), og de har bare en bok med hjem i ny og ne. Hun foretrekker dog Beckmann sekken til vanlig, men bærer den vel knapt. Blir fulgt til skolen og henta, og da bærer jo vi den. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ad astra
|
Sv: Skolesekkproblem til snartførsteklassing (Må de ha 20 liters?)
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Det ser jeg at mange gjør når de følger barna - særlig hvis barna er jenter - til skolen, men det gjør jeg aldri. Poden får værsågod bære sekken sin selv.(Det er en veldig grei vane å innarbeide, synes jeg, den kommer oss også til gode når vi skal ut og reise.)
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Jeg bærer når jeg kan jeg. Hjelper dem mer enn gjerne. Når jeg ikke er der må hun jo uansett bære den selv. Lita pia og stor sekk. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Ja, det er ikke det at jeg ikke liker å hjelpe sønnen min, altså.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Sv: Skolesekkproblem til snartførsteklassing (Må de ha 20 liters?)Hehe, hun hjelper meg så masse ellers at jeg hjelper litt jeg også. Frykter ingen puter der. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skolesekkproblem til snartførsteklassing (Må de ha 20 liters?)Her bærer de mange bøker hver dag. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Skolesekkproblem til snartførsteklassing (Må de ha 20 liters?)Hva med Nordkapp 18-liters sekk fra Bergans ? En A4-mappe og bøker med lignende størrelse går helt fint i den. Snøreåpningen er sikkert mindre enn på vanlige skolesekker, men åpnes den helt er det ikke noe problem. |
|
|
|
![]() |
|
|