|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Det er nok ikke slik jeg ville definert meg selv. Men jeg har en mistanke om at jeg kan oppfattes slik.
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?
Jeg opplever deg ikke som skarp.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Nei, ikke her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg vet at jeg har en skarp tunge RL, og jeg er nok av og til krass her inne også. Det har jo bl.a du fått merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Er krass og skarp det samme, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ringskrømt
|
Tja. Agenten nevnte at jeg var mye krassere før. Jeg tror jeg er sånn middels krass, på en dårlig dag får kanskje alle høre det, mens på en god dag ler jeg bare av det. (Som Elins tulling-bemerkninger. Jeg har en god dag i dag.)
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
Jeg har ikke fått med meg foranledningen til denne tråden. Men jeg synes du har blitt litt mer diplomatisk med årene.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
Jeg opplever deg heller ikke som veldig krass, ganske direkte og uten omsvøp noen ganger kanskje. Du går ikke ofte rundt grøten liksom.
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Tror ikke tungen min er spesiellt skarp nei, verken på nett eller IRL.
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg er definitivt skarpere her enn i rl. Men jeg er langt mer opptatt av å være diplomatisk enn skarp. Samtidig ønsker jeg å være tydelig nok til at det ikke blir intetsigende. Kan ikke si at jeg alltid føler jeg lykkes, og jeg har flere ganger skrevet ting som jeg synes blir enten irriterende diplomatisk eller unødvendig skarpt.
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Safran og Skremmern var de første brukerne jeg la merke til, sikkert pga at jeg oppfattet dem som krasse, men jeg er enig i at de har blitt mildere med årene. Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe negativt i å være krass, direkte, eller skarp på et diskusjonsforum |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|