Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning ved gynekologtime

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du på deg tunika/ kjole e.l. hos gynekologen?
Alltid, og det er helt bevisst! 77 37,56%
Nei, sånt gidder jeg ikke å bry meg om 36 17,56%
Det har jeg aldri tenkt over 90 43,90%
Dustepoll/ vil bare se resultatene 2 0,98%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 16:22   #41
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påkledning ved gynekologtime

Lang kjole og høyhælte sko, nyfrisert både oppe og nede.

Neida, t-skjorte og sokker, that's it.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 16:25   #42
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Alltid, og det er helt bevisst!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 16:52   #43
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det mangler et alternativ for meg:
"Jeg går alltid i kjole, uansett om jeg skal til gynekolog eller ikke"

Sist redigert av Appelsin : 14-07-10 kl 17:07.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 16:52   #44
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten er det en del som setter seg opp i stolen med tunika, og som tror at de ikke trenger å trekke den opp

Gammel 14-07-10, 17:03   #45
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, sånt har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Har verdens greieste gynekolog som jeg aldri har gruet for å gå til.
Greit å ha skjeggløse legger.

Gammel 14-07-10, 17:39   #46
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nei, gynekologen min har store håndklær liggende bak skjermbrettet som man tar rundt seg når man tusler bort til stolen

Det har min også

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 19:28   #47
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter to graviditeter, tre spontanaborter, litt hab-ab-utredning og litt cyste-snacks, så er dette en selvfølge ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 19:38   #48
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Svarte Alltid, og det er bevisst.

Men da jeg var innlagt på sykehuset med ekstrem svangerskapskvalme tok jeg endel UL`er og var på endel etterkontroller med UL, og da fikk jeg alltid med en saronglignende sak jeg skulle knyte som skjørt. Fra badet jeg skifta på og fram til jeg hadde gått tilbake, der var det en skittentøyskurv jeg skulle legge det i etterpå. (Dette var på sykehuset)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 19:49   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker ikke over hva jeg har på meg, og siden jeg ser gravid ut i tunika, så går jeg i hvertfall ikke i det.
Men jeg lurer alltid på om jeg bør shave eller ikke.

Gammel 14-07-10, 19:53   #50
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, nei, det har jeg egentlig ikke.

Jeg bruker ikke tunika, eier ikke noen. Har mine fleste GU-timer på vinteren, siden denne her cellegreia mi "forfaller" i januar (var mars inntil sist svangerskap, da ble det januar. Nå har jeg februartermin, kanskje jeg får den utsatt til 6 ukers? Evt blir det sommerkontroll, sånn nå snart, da kan jeg ha kjole...) Og jeg har ikke for vane å gå i kjole ute om vinteren.

Jeg klarer stort sett fint tusle over til stolen i hva nå enn jeg har på meg, enten det er hos gynekologen eller fastlegen.

Gammel 14-07-10, 20:13   #51
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid skjørt eller kjole.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 20:22   #52
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bryr meg lite. Går hos fastlegen, og han har vel sett da mesta.

Gammel 14-07-10, 20:24   #53
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Beinene steller jeg, vil ikke lukte fotsvette. Har ikke tenkt på påkledningen, men det har hendt jeg angrer på det jeg har på.
Men uansett så får jeg alltid ett eller annet over magen, håndkle eller noe sånt.

Gammel 14-07-10, 21:50   #54
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alltid tunika, storskjorte, skjørt eller noe annet som dekker det nødvendigste - ingen Dolly Duck her. Nyepilert og frisert, som regel (hvis jeg husker det) - og etter den gangen føttene mine var fulle av sokkelo fra de nye, svarte ullfrottésokkene, beholder jeg sokkene på.

Tenker dere over hvordan dere legger fra dere klærne? Jeg putter alltid trusen innunder de andre klærne, er det flere som gjør det?

(Lurer på om legene tenker over alt det vi har av rutiner og ritualer, jeg. Knegger de litt for seg selv når de ser venterommet fullt av tunikakledde damer, tro?)

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:57   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg aldri tenkt over.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:57   #56
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det eneste jeg tenker på er å ta på en av de peneste trusene - og det er jo helt teit for det er det jo ingen som ser......

Gammel 14-07-10, 22:01   #57
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Nei, jeg har på meg stor truse (selv om den ikke er synlig på noe tidspunkt)

Hvorfor må den være stor hvis den ikke er synlig? :skjønte ikke helt dette:

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Bryr meg lite. Går hos fastlegen, og han har vel sett da mesta.

Gynekologen min har vel også sett det meste, det dreier seg vel heller om hvor lenge han trenger å se og fra hvilke vinkler. Ikke at jeg tror han er så interessert, forresten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:19   #58
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det aller artigste må vel være å glemme at man skal ha GU og stille i en sånn One-Piece, forresten.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:27   #59
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Det aller artigste må vel være å glemme at man skal ha GU og stille i en sånn One-Piece, forresten.

Ikke at det noensinne ville ha skjedd meg, One-Piece har ikke vært sett i min nærhet siden et mislykket stunt i russetiden (og den var i 1989). Jeg går for øvrig stort sett alltid i kjole eller skjørt, så problemstillingen i tråden er ikke sånn kjemperelevant for meg den heller.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:28   #60
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, tenker ikke over sånt. Nå har jeg blitt så husvarm rundt gynekologer og alle slags gu'er at jeg knapt kan se en slik stol uten at kle-av-seg refleksen setter inn Tror til og med at jeg har beholdt sokkene på noen ganger. Så likegyldig kan man bli!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.