|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Vaskerom/dusjrom - før og etterVi driver jo og pusser opp et helt hus, men jeg ville bare vise frem vaskerommet nå siden det er så godt som ferdig.
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterJeg må beundre litt her og. Artig å se bildene sånn opp mot hverandre! Dere får det så fint!
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterIkke sant at det er morsomt å se de mot hverandre?? Jeg blir helt ekstatisk når jeg tenker på hvor ille det var og hvor bra det har blitt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterDu har lagt ut det første bildet før? Uansett så ble det jo veldig bra! Blir det gardin i vinduet? Får man noe tilgang til det for lufting og sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etter
Jepp!
![]() |
#8 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterwow, det var litt av en forskjell ja
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterOlvina: Det er utrolig hva litt sparkel og maling kan gjøre. Overflatene er ikke like slette her som på kjøkkenet for her har vi ikke skrudd opp gips siden dette rommet på sikt skal bli et skikkelig dusjbad med toalett (vaskerommet skal ned i underetasjen), men når vi malte alt i samme farge og fikk malt det grusomme røde gulvet er det helt utrolig stor forskjell.
![]() |
#11 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etterMorsomt når det blir så stor forskjell. Kjempeflott resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vaskerom/dusjrom - før og etter
Ikea hadde det, riktignok bare 50x150 cm som jeg kunne se, men glasset i vinduet er akkurat 50 cm bredt, så det passer perfekt.
![]() |
|
|