Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 17:50   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Tatovering

Apekatten synes det er blodharry, men respekterer fullt og helt at jeg vurderer det. Nå som det er har gått litt tid føler jeg ikke akkurat at jeg har kastet meg uti det.
Så hvordan gjøre den stilig, hvor plassere den og er det klisjé-aktig å gjøre den til et minne om minstemann?

Han var jo en gutt, og jeg vil nødig gå rundt med et guttenavn på meg som synes veldig. ( så ingen tror det er kjæresten min lizzom )

Jeg ser symbolikken i å ha en nær hjerte og alt det der, men jeg tenker helst ved ankelområdet jeg da Input please.

Gammel 15-07-10, 17:55   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering

Hva med håndavtrykket hans , om dere har det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:05   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noe en tatovering på ankelen som symboliserer førstemann, uten at noen kan tenke seg til det (med mindre de er veldig kreative).

Den ser slik ut:

Stjernen er forbokstaven i navnet hans i et av alfabetene på macen min, koordinatene er der han ble laget. Jeg skal få laget denne som skal stå rett under som skal symbolisere lillesøster:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:13   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hemsedal og Drammen? Fin ide. :jepp:

Gammel 15-07-10, 18:16   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hemsedal og Drammen? Fin ide. :jepp:

Der var du kjapp på googlinga.

minibolle mai 2012
Gammel 15-07-10, 18:20   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, den var fiffi

Jeg så liksom for meg forbokstaven hans sammen med datoen han ble født eller no, men skjønner at jeg er ekstremt lite kreativ

Gammel 15-07-10, 18:23   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk nesten lyst på en tilsvarende selv, men enda mer kryptisk. "Vilkårlige" tall strødd litt utover kroppen. Litt Science Fiction-feeling.

Superior; det er en del som gjør navnet så kalligrafisk at det ikke er gjenkjennelig med mindre man vet hva man ser etter. Er det ikke aC som har en slik? Kanskje det er en mulighet?

Gammel 15-07-10, 18:23   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

den var litt vittig-nerdete, Kokosbolle. Unik.

jeg har en fot på skulderen.. elsker den. den symboliserer så mye for meg.

Jeg syns det er litt harry med barnenavn på kroppen jeg.. det blir nesten som kinestiske tegn.. "alle" har det nå..

Så jeg ville heller tattovert noe som symboliserer han for deg. håndavtrykk er jo veldig skjønt..

Jeg er veldig glad i vikingtiden og runer jeg da.. jeg har lyst å tattovere forbokstavene til barna i runer på underarmen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 18:31   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

SpetakkelRandi: Jeg er jo litt nerdete, så det passer meg perfekt.

minibolle mai 2012
Gammel 15-07-10, 18:36   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ja, den var fiffi

Jeg så liksom for meg forbokstaven hans sammen med datoen han ble født eller no, men skjønner at jeg er ekstremt lite kreativ

Må tenke litt utenfor boksen vettu. Datoen han ble født kan du vel ha med, men i stedet for forbokstaven kan du ha en figur som symboliserer han?

minibolle mai 2012
Gammel 15-07-10, 18:41   #11
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Må tenke litt utenfor boksen vettu. Datoen han ble født kan du vel ha med, men i stedet for forbokstaven kan du ha en figur som symboliserer han?

Hva slags figur da? Han elsket kaptein sabeltann, men det er høyst uaktuelt å ha han på kroppen

Type engel, enhjørning, hjerte o.l. utgår føler jeg.

Gammel 15-07-10, 18:44   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hva slags figur da? Han elsket kaptein sabeltann, men det er høyst uaktuelt å ha han på kroppen

Type engel, enhjørning, hjerte o.l. utgår føler jeg.

Det er vel bare fantasien som setter grenser. Hva med å spørre tatovøren om han kan lage et fint symbol av forbokstaven slik at man må "glane" litt ekstra for å finne bokstaven?

minibolle mai 2012
Gammel 15-07-10, 18:44   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et fot- eller håndavtrykk på skulderen? Fødselsdatoen på innsiden av underarmen? Navnet hans i løkkeskrift ved håndledded?

Gammel 18-07-10, 13:12   #14
Rillasni
Nybegynner

Rillasni sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Rillasni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Navnet hans med norrøne bokstaver?

Rillasni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 13:20   #15
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hehe, koordinat-ideen har bl.a. også Angelina Jolie benyttet seg av.

Ellers kan du kanskje få noe inspirasjon her: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article591221.ece

Gammel 18-07-10, 13:20   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke noe som minner deg om ham? En ting, et sted, en følelse, en lukt? Ta utgangspunkt i det, finn noe som symboliserer det og bruk det?

Jeg syns symboler er veldig fint, og litt mer diskret enn mye annet. Også trenger man ikke utbrodere for alle hva det betyr, hvis man ikke vil.

Gammel 18-07-10, 13:23   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Merk at Angelina har der barna ble født, ikke der de ble laget. Viktig forskjell.

minibolle mai 2012
Gammel 18-07-10, 14:23   #18
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

Hehe, koordinat-ideen har bl.a. også Angelina Jolie benyttet seg av.

Bra at hun begynte såpass langt oppe på armen, slik at hun får plass til alle ungene.

Gammel 18-07-10, 14:50   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Apekatten synes det er blodharry, men respekterer fullt og helt at jeg vurderer det. Nå som det er har gått litt tid føler jeg ikke akkurat at jeg har kastet meg uti det.
Så hvordan gjøre den stilig, hvor plassere den og er det klisjé-aktig å gjøre den til et minne om minstemann?

Han var jo en gutt, og jeg vil nødig gå rundt med et guttenavn på meg som synes veldig. ( så ingen tror det er kjæresten min lizzom )

Jeg ser symbolikken i å ha en nær hjerte og alt det der, men jeg tenker helst ved ankelområdet jeg da Input please.

Jeg har tenkt samme tanken selv og rengner med jeg kommer til å ha håndavtrykket hans og et par sommerfugler og sånt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:05   #20
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har noe en tatovering på ankelen som symboliserer førstemann, uten at noen kan tenke seg til det (med mindre de er veldig kreative).

Den ser slik ut:

Stjernen er forbokstaven i navnet hans i et av alfabetene på macen min, koordinatene er der han ble laget. Jeg skal få laget denne som skal stå rett under som skal symbolisere lillesøster:

Åh den var fiiin!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.